Τι αναθεωρεί ο νέος υφυπουργός Μεταφορών στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας;

provlimata orio 30 xlm-ora

Μελέτες για την ορθότητα εφαρμογής του νέου ορίου ταχύτητας ζήτησε από τα μέλη της Επιτροπής ο Βασίλης Οικονόμου.

Ανατροπές θα πραγματοποιήσει στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας λίγο πριν τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Βασίλης Οικονόμου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr ο νέος Υφυπουργός δεν είναι διατεθημένος να νομοθετήσει το οτιδήποτε δίχως να έχει κατατεθεί μελέτη με τα υπέρ και κατά της εφαρμογής των νέων άρθρων στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα ο αναθεωρημένος ΚΟΚ θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση για δύο μήνες με εκκίνηση τον Αύγουστο ώστε όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να μπορούν να καταθέσουν τις απόψεις τους και ενστάσεις τους πριν κατατεθεί στη Βουλή το τελικό νομοσχέδιο.

Ο κ. Οικονομόμου σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο όριο των 30 χλμ./ώρα και μάλιστα για πρώτη φορά ξεκαθάρισε ότι το χαμηλό όριο δεν πρόκειται να ισχύσει σε καμία περίπτωση σε κεντρικούς οδικούς άξονες του Λεκανοπεδίου ή άλλων μεγάλων πόλεων με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά σε δρόμους με χαμηλή κίνηση και όπου κρίνεται απαραίτητο όπως κοντά σε σχολεία, σε γήπεδα ή πάρκα ή ακόμη και σε δρόμους όπου καταγράφονται πολλά τροχαία ατυχήματα.

Επίσης πριν αναρτηθεί για διαβούλευση ο αναθεωρημένος ΚΟΚ ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα συναντηθεί με όλους τους κλάδους και συναρμόδια Υπουργεία για να καταγραφούν οι απόψεις τους σχετικά με διάφορα θέματα οδικής ασφάλειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα ο κ. Οικονόμου έχει ήδη συνομιλήσει με τους ιδιοκτήτες Ταξί ενώ προσεχώς θα συναντηθεί με τις διοικήσεις των αστικών συγκοινωνιών, της Τροχαίας, συγκοινωνιολόγους, και φορείς από άλλους κλάδους.

Πάντως το πρώτο βήμα έχει γίνει καθώς ξεκίνησε η ηλεκτρονική βεβαίωση των παραβάσεων που βεβαιώνονται σε ατίθασους οδηγούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα η online βεβαίωση προστίμων θα επεκταθεί σε όλη την Επικράτεια.

Με αυτό τον τρόπο μπαίνει ένα τέλος στο «σβήσιμο» των κλήσεων και οι παραβάτες οδηγοί θα βρίσκονται αντιμέτωποι με τις ποινές και κυρώσεις πο προβλέπει η νομοθεσία!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ