Το μέλλον των βενζινοκίνητων οχημάτων της Toyota φέρεται να βασίζεται εν πολλοίς στη νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου.
Η Corolla είναι ίσως το πιο θρυλικό μοντέλο στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας. Με περισσότερο από μισό αιώνα ζωής και 12 (!) έως τώρα κύκλους ζωής. Και θα υπάρξει και δέκατη-τρίτη γενιά. Πάμε να δούμε τι ξέρουμε για αυτή.
Αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2026, γιορτάζοντας 60 χρόνια από την κυκλοφορία της και η Toyota ποντάρει πολλά πάνω της – είναι άλλωστε ακόμα άκρως δημοφιλής. Κι ακριβώς, επειδή είναι δοκιμασμένο προϊόν, σε πολλές και διαφορετικών χαρακτηριστικών αγορές του πλανήτη, θα αποτελέσει και μία σαφή ένδειξη για το μέλλον των θερμικών κινητήρων.
BUY NOW
Η Corolla είναι το μοντέλο της Toyota που έχει επιβιώσει σε πληθώρα αλλαγών τεχνολογιών, που έχει μείνει «ζωντανό» κινούμενο παράλληλα με την εξέλιξη σε κάθε τομέα. Είναι λοιπόν ένα σαφές κριτήριο σχετικά με το πόσο οι θερμικοί κινητήρες έχουν ακόμα (κάποιο) μέλλον στην αυτοκίνηση.
Θα πρέπει βέβαια να την εξοπλίσει με μονάδες ακόμα πιο αποδοτικές κι ακόμα πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η τριπλή ιαπωνική συμμαχία, στην οποία συμμετέχουν ακόμα οι Subaru και Mazda, σε ένα κοινό project που εστιάζει ακριβώς σε αυτό τον τομέα.
Και καρπός του θα είναι ένας νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων που θα αποτελέσει τον «ακρογωνιαίο λίθο» στα αθέατα μέρη της νέας Corolla. Ένας μικρότερος σε μέγεθος κινητήρας νέας γενιάς, που θα επιτρέψει την αλλαγή των διαστάσεων σε ότι αφορά στο εσωτερικό του μοντέλου αλλά θα φέρει και σχεδιαστικές αλλαγές.
Στην Ευρώπη θα συνεχίσει να προσφέρεται σε υβριδική, αυτοφορτιζόμενη έκδοση (HEV) και, χάρη στη βοήθεια του κινεζικού κολοσσού BYD, σχεδιάζεται επίσης μια plug-in υβριδική παραλλαγή (PHEV).
Τέλος, ενώ η Corolla παραμένει, φαίνεται πως δύσκολα θα παραμείνουν όλες οι εκδοχές αμαξώματός της, που σήμερα αφορούν hatchback, sedan και touring.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ