Τι πρότεινε ο Carlos Tavares για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων;

Stellantis Carlos Tavares

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Stellantis ζητά μια μεταρρύθμιση των επιδοτήσεων ενσωματώνοντας καινούρια, μεταχειρισμένα και κοινής χρήσης οχήματα.

Κατά τη διάρκεια ενός στρογγυλού τραπεζιού στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis κ. Carlos Tavares εξέφρασε την επιθυμία του να δει περισσότερα μισθωμένα εταιρικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ πρότεινε μια περαιτέρω εξέλιξη του συστήματος. Πιο συγκεκριμένα πρότεινε την ενσωμάτωση μεταχειρισμένων οχημάτων στο leasing, προκειμένου να ληφθούν καλύτερα υπόψη οι αξίες μεταπώλησης στο τέλος της περιόδου μακροενοικίασης.

Την ίδια στιγμή η Γαλλική κυβέρνηση ετοιμάζεται να δρομολογήσει και το 2025 την επιδότηση μακροενοικίασης ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς το πρώτο πρόγραμμα γνώρισε τεράστια επιτυχία με την μίσθωση 50.000 οχημάτων συμπεριλαμβανομένων και των 38.000 ηλεκτρικών μοντέλων που πούλησε ο όμιλος Stellantis.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χάρη στην κρατική ενίσχυση έως και 13.000 ευρώ, η ηλεκτρική μίσθωση καθιστά δυνατή την χρήση ενός ηλεκτρικού οχήματος για ενοικίαση άνω των 48 μηνών, με μίσθωμα κάτω των 100 ευρώ το μήνα!

Κατά τη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο Carlos Tavares εξέφρασε την υποστήριξή του για το δεύτερο πρόγραμμα μακροενοικίασης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προτείνοντας παράλληλα τις απαραίτητες προσαρμογές. «Ο όμιλος Stellantis είναι έτοιμος για μια δεύτερη έκδοση της επιδότησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσω leasing. Ωστόσο, ζητήσαμε προσαρμογές από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Είναι σημαντικό να διαχειριζόμαστε τις εξαγορές οχημάτων και τις επιστροφές τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η χρηματοδοτική μίσθωση πρέπει να διαρθρώνεται γύρω από δύο τμήματα που περιλαμβάνουν το καινούριο όχημα και το μεταχειρισμένο όχημα, προκειμένου να ληφθεί υπόψη το χάσμα τιμών κατά τη στιγμή της επιστροφής του μετά τη λήξη της μίσθωσης, όπου η αξία του οχήματος υπερβαίνει μερικές φορές αυτή του νέου. Επίσης απαιτούμε να επεκταθεί η κοινωνική μίσθωση και στα επαγγελματικά οχήματα.»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζουμε ότι, με την ανακοίνωση της επιστροφής της επιδότησης μίσθωσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία επέτρεψε σε περισσότερα από 50.000 νοικοκυριά να επωφεληθούν από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με περίπου 100 ευρώ το μήνα, ο νέος υπουργός Μεταφορών, Francois Durovray, αναλαμβάνει τον κίνδυνο να επιδεινώσει το δημόσιο έλλειμμα και να αποδυναμώσει περαιτέρω την οικονομία του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. «Είναι ένα σύστημα που θα διατηρηθεί, με τα περιγράμματα να είναι ακόμα υπό συζήτηση. Πρέπει να απευθύνεται στα πιο ευάλωτα νοικοκυριά», είπε ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ