Βασικά θέματα της συνάντησης ήταν η τρέχουσα κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας, το λιανεμπόριο, η μείωση των επιδοτήσεων αλλά και το φθηνό ηλεκτρικό μοντέλο με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ.
Τους αντιπροσώπους που έχει η VW σε όλη την Ευρώπη κάλεσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στο Μόναχο ώστε να συζητήσουν από κοντά την τρέχουσα κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και του λιανικού εμπορίου.
Ο Thomas Schäfer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Volkswagen Group, μαζί με άλλα υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου είχαν μια πολύτιμη ανταλλαγή απόψεων με περίπου 130 Ευρωπαίους αντιπροσώπους και συνεργάτες στο Μόναχο.
BUY NOW
Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου μίλησε για όσα έχουν επιτευχθεί στους τελευταίους μήνες στον όμιλο αλλά και τις περιλαμβάνει η ατζέντα τους για το 2024.
Ωστόσο ο κ. Schäfer εστίασε σε τρία μηνύματα που ήταν ιδιαίτερα σημαντικά για εκείνον.
Το πρώτο αφορούσε στους dealers και συνεργάτες του ομίλου. «Ναι, η πώληση αυτοκινήτων δεν είναι επί του παρόντος μια βόλτα στο πάρκο. Αντιμετωπίζουμε υψηλούς ρυθμούς πληθωρισμού, αύξηση του ενεργειακού κόστους, μείωση των επιδοτήσεων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι πελάτες κρατούν τα χρήματά τους. Και ακόμα οι αντιπρόσωποί μας αναλαμβάνουν την πρόκληση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μας για τη δέσμευση, την επιμονή και την εμπιστοσύνη τους στη μάρκα Volkswagen!» επισήμανε ο κ. Schäfer.
Το δεύτερο μήνυμα αφορούσε στην πρόοδο και στην εξέλιξη. «Τους τελευταίους μήνες, ενισχύσαμε σημαντικά τη μάρκα της VW. Βελτιώσαμε την ποιότητα και την εμπειρία του χρήστη των αυτοκινήτων μας, εισαγάγαμε μια νέα σχεδιαστική γλώσσα και δημιουργήσαμε μια νέα, συναισθηματική απήχηση. Διορθώσαμε με επιτυχία τα βασικά και δημιουργήσαμε ένα σαφές και φιλόδοξο σχέδιο. Μέχρι το 2027, θα έχουμε παρουσιάσει 11 νέα μοντέλα BEV – από το κορυφαίο μας ID.7 έως την προσιτή κινητικότητα κάτω των 25.000 ευρώ» ανέφερε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου.
Το τρίτο και ίσως και πιο σημαντικό μήνυμα αφορά στο γεγονός ότι οι μεταπωλητές παραμένουν σημαντικοί για τον όμιλο VW. «Για να έχουμε επιτυχία στο μέλλον, βασιζόμαστε στους μακροχρόνιους αντιπροσώπους και συνεργάτες μας. Το λιανικό εμπόριο θα παραμείνει βασικό συστατικό της στρατηγικής πωλήσεών μας και θα συνεχίσει να αποτελεί τον κρίσιμο σύνδεσμο μεταξύ μας και των πελατών μας. Η Volkswagen είναι παραδοσιακά μια μάρκα που συνδέεται με το συναίσθημα. Μια επωνυμία για τους ανθρώπους. Και είμαι πεπεισμένος ότι μαζί με τους αντιπροσώπους μας, θα βγούμε πιο δυνατοί από αυτόν τον μετασχηματισμό. Η VW είναι σε κίνηση, πάμε!» ξεκαθάρισε ο κ. Schäfer.
Επίσης το μέλος του διοικητικού συμβουλίου του VW Group ευχαρίστησε την AUDI AG & Hildegard Wortmann για τη διοργάνωση του φθινοπωρινού συνεδρίου EDC καθώς επίσης και τους Matti Pörhö, Steffen Hahn, Jose Perez Bellido και Martin Kuhn και όλα τα άλλα μέλη του EDC που μοιράστηκαν τις απόψεις τους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ