
Τι πρέπει να κάνουν οι λάτρεις των αμιγώς βενζινοκίνητων αυτοκινήτων για να προλάβουν να τα αποκτήσουν;
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθώντας να τηρήσουν τις νέες μειωμένες εκπομπές CO2 που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση έστω και σε βάθος τριετίας συνεχώς αλλάζουν τις γραμμές παραγωγής και εξηλεκτρίζουν τα μοντέλα τους.
Μάλιστα ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν απομακρυνθεί από τους πετρελαιοκινητήρες εστιάζοντας την εξέλιξη των βενζινοκινητήρων για να επενδύσουν περισσότερα χρήματα στην εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
BUY NOW

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr αυξάνεται συνεχώς η λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που αναμένεται να καταργήσουν στο άμεσο μέλλον τις αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις ειδικά στις μικρές κατηγορίες για να μειώσουν τις μέσες εκπομπές CO2 αλλά και να τονώσουν την κερδοφορία τους.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να υπάρχουν πλέον ελάχιστα μοντέλα στην κατηγορία Α σε σύνολο δεκάδων μαρκών ενώ από την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσουν η μία αυτοκινητοβιομηχανία μετά την άλλη να καταργούν τις αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις και στην κατηγορία Β.

Οπότε τα γνωστά και best-sellers μοντέλα τόσο για εκείνους που θέλουν να αποκτήσουν κάποιο αυτοκίνητο πόλης θα υπάρχουν μόνο σε υβριδική έκδοση με αποτέλεσμα την ραγδαία αύξηση της τιμής τους εξαιτίας της τεχνολογίας που θα διαθέτουν αλλά και λόγω του αποκελιστικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Όσοι λοιπόν έχουν στα πλάνα τους να αποκτήσουν κάποιο αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο της κατηγορίας Β ή και Α καλό θα είναι να επισπεύσουν την απόφασή τους και να μεταβούν στην αντιπροσωπεία που τους ενδιαφέρει για να το παραγγείλουν καθώς αν το καθυστερήσουν είναι πολύ πιθανό να μην υπάρχει ως επιλογή είτε η παραγγελία τους να μην διεκπεραιωθεί ποτέ εξαιτίας της κατάργησης ύπαρξης αμιγώς βενζινοκίνητης έκδοσης από τα εργοστάσια παραγωγής.
Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς οι αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις θα ακολουθήσουν την πορεία των αμιγώς πετρελαιοκίνητων μοντέλων των οποίων ο αριθμός των διαθέσιμων μοντέλων έχει ελλατωθεί σημαντικά.

Άλλωστε ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων πλέον θεωρείται δεδομένος στα βενζινοκίνητα μοντέλα και ειδικά στις μικρές κατηγορίες Α και Β θα ανεβάσει σημαντικά το κόστος απόκτησης των αυτοκινήτων τα οποία στην προκειμένη περίπτωση θα πλησιάσουν επικίνδυνα την αμέσως επόμενη κατηγορία.
Οπότε όποιος θέλει να αποκτήσει κάποιο αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο θα πρέπει να βιαστεί καθώς σε λίγο καιρό όλα τα παραπάνω θα αποτελούν παρελθόν στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ