Από το 1977 και μετά όπου πρωτοπαρουσιάστηκε, το θρυλικό πια Lada Niva, κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Το ρώσικο εκτός δρόμου όχημα ταξίδεψε σχεδόν παντού στον κόσμο, ενώ ουσιαστικά η παραγωγή του δεν σταμάτησε ποτέ.
Τις δεκαετίες που μεσολάβησαν το αυτοκίνητο δεν άλλαξε και τόσο πολύ, σε σχέση με την αρχική του μορφή, ούτε και στην εν γένει φιλοσοφία του. Παραμένει ένα ταπεινό, σχετικά σπαρτιάτικο μοντέλο, το οποίο είναι ικανότατο στην σκληρή χρήση κυρίως σε αγροτικές περιοχές.
Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε τον Andries, έναν ιδιοκτήτη και φυσικά λάτρη των Niva από τη Νότια Αφρική, να αποκτήσει ένα μετατρέποντάς το περαιτέρω. Έτσι, όχι μόνο άλλαξε ριζικά την εξωτερική του εμφάνιση, αλλά αύξησε σε… γιγαντιαίο βαθμό τις off road δυνατότητές του.
BUY NOW
Τι καλύτερο λοιπόν από το να ξεκινήσει κανείς από την αντικατάσταση του εργοστασιακού και ομολογουμένως αδύναμου κινητήρα, τοποθετώντας έναν V8 4λίτρων από Lexus LS πρώτης γενιάς; Δεν είναι και ότι πιο ισχυρό υπάρχει στον κόσμο, αλλά θεωρείται ιδιαίτερα αξιόπιστος. Αποδίδει γύρω στους 254 ίππους και μπορεί να στροφάρει στα κόκκινα για πολύ ώρα δίχως πρόβλημα.
Γιατί όχι κάτι πιο δυνατό; Διότι είναι δύσκολο να βρεθεί σύστημα μετάδοσης και κιβώτιο, που θα μπορούσε να αντέξει μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Πέρα από το μηχανικό σκέλος, ο Andries μεταμόρφωσε κυριολεκτικά το αυτοκίνητο σε αγρίμι από πλευράς ανάρτησης, όπως φαίνεται και στο εντυπωσιακό video παρακάτω.
Δεν κάνει πιο γρήγορο το Niva, αλλά ικανότερο στη λάσπη, στους βράχους και την άμμο. Και γενικά παντού εκτός από την άσφαλτο. Απίθανο πραγματικά να το βλέπεις. Φανταζόμαστε κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και στην οδήγησή του.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ