To Volkswagen Arteon φτάνει το 2024 στο τέλος της διαδρομής και της παραγωγής του, καθώς η εταιρεία του Wolfsburg επεξεργάζεται ένα νέο στρατηγικό πλάνο περιορισμού της γκάμας της.
Το πλάνο αυτό τη VW περιλαμβάνει μικρότερο αριθμό μοντέλων, το καθένα εκ των οποίων θα αποτελεί τον πυρήνα για διαφορετικές εκδόσεις. Πρόκειται για μια νέα στρατηγική, που ανακοίνωσε επίσημα η γερμανική εταιρεία, που αποσκοπεί στην αύξηση της κερδοφορίας της.
Η στρατηγική αυτή αναστροφή, ωστόσο, έχει τις παράπλευρες απώλειές της: το τέλος αυτοκινήτων όπως το Arteon (και άλλων που η Volkswagen δεν κατονόμασε), καθώς οι Γερμανοί εγκαταλείπουν τα αυτοκίνητα περιορισμένων πωλήσεων για χάρη πιο εμπορικών, μαζικότερης παραγωγής και ζήτησης.
BUY NOW
Όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Thomas Schafer, στόχος της νέας στρατηγικής είναι να διευρύνει τη δυναμική παραγωγής των εργοστασίων της για να καλύψει την αυξημένη ζήτηση, καθώς και να περιορίσει την πολυπλοκότητα στην κατασκευή των αυτοκινήτων της, ώστε να αυξήσει το περιθώριο κέρδους.
Είναι μία στρατηγική που ήδη εφαρμόζει, με θεαματικά αποτελέσματα, η Tesla, και η οποία μπορεί να εξυπηρετείται από τη Volkswagen με τις δύο στάνταρ ηλεκτρικές πλατφόρμες της, ΜΕΒ και MQB.
Αυτό σημαίνει ότι θα περιοριστεί στο μέλλον και ο αριθμός των επιμέρους εκδόσεων κάθε μοντέλου. Για παράδειγμα, το VW ID.7 προσφέρει κατά 99 τοις εκατό λιγότερες εξοπλιστικές επιλογές σε σχέση με την 7η γενιά του Golf.
Η VW ονομάζει αυτή τη νέα της στρατηγική «Accelerate Forward | Road to 6.5» και θα την ξεκινήσει τον προσεχή Οκτώβριο του 2023. Για το σκοπό αυτό θέσπισε μια νέα διοικητική ομάδα, η οποία συνοδεύεται από το στόχο να αυξήσει κατά 6,5% τις πωλήσεις της εταιρείας και να «διασφαλίσει τις μελλοντικές επενδύσεις».
Γενικότερος σκοπός του προγράμματος είναι να μεγαλώσει τα κέρδη της εταιρείας του Wolfsburg κατά 10 δισεκατομμύρια ευρώ. Όσο για το Arteon, η παραγωγή του θα φτάσει στο τέλος της μετά την τελευταία του αναβάθμιση το 2024, και πιθανότατα θα αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρικό μοντέλο.