Mercedes-AMG GT: Αποχαιρετισμός στα όπλα

Mercedes-AMG GT τέλος παραγωγής 2022

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για το κορυφαίο coupe της Mercedes, με τη γερμανική εταιρεία να τερματίζει την παραγωγή της Mercedes-AMG GT.

Η είδηση για τον τερματισμό της παραγωγής Mercedes-AMG GT έρχεται από επίσημα χείλη και συγκεκριμένα εκείνα του διευθύνοντα συμβούλου της Mercedes-AMG, Philipp Schiemer κατά τη διάρκεια συνέντευξης σε αμερικάνικο μέσο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελευταία Mercedes-AMG GT που πέρασε από τις πύλες του εργοστασίου της γερμανικής εταιρείας ήταν η πανίσχυρη έκδοση Black Series (φωτογραφίες), με τον τετράλιτρο υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα της να αποδίδει 730 ίππους και 800 Nm και να επιταχύνει από στάση έως και τα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από εννέα δευτερόλεπτα.

Οι επιδόσεις του κινητήρα, σε συνδυασμό με το προηγμένο αεροδυναμικό πακέτο και το set up της ανάρτησης που εστίαζε σε περιβάλλον πίστας, έδωσαν μάλιστα στην Mercedes-AMG GT, έστω και προσωρινά, τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring με χρόνο 6:52,54.

Το γερμανικό coupe παρουσιάστηκε το 2014 και ήταν μόλις το δεύτερο μοντέλο που εξέλιξε εξολοκλήρου η Mercedes-AMG. Δίπλα στο coupe διαθέσιμη ήταν και η ανοιχτή έκδοση roadster, ενώ η συνολική παραγωγή εκτιμάται -δεν υπάρχουν προς το παρόν επίσημα στοιχεία- ότι ξεπέρασε τις 33.000 μονάδες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το roadster η Mercedes δεν σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα διάδοχο μοντέλο αφού ήδη έχει ανακοινώσει ότι η νέα Mercedes-AMG SL θα αναλάβει αυτόν το ρόλο. Αναφορικά με το coupe ωστόσο ο ίδιος ο Schiemer δεν βλέπει για ποιο λόγο να μην υπάρξει αντικαταστάτης. Φυσικά σε αυτό το σημείο δεν υπάρχουν λεπτομέρειες αναφορικά με τα χαρακτηριστικά του διάδοχου μοντέλου, όμως είναι σίγουρο ότι ο πανίσχυρος V8 δεν θα μεταφερθεί και στη νέα γενιά.

Η λογική δείχνει ότι κάτω από το καπό του επόμενου μοντέλο θα υπάρχει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης και δεν αποκλείεται το ρόλο του θερμικού μοτέρ να αναλάβει ο δίλιτρος 4κύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας που είδαμε και στη νέα plug-in υβριδική Mercedes-AMG S 63 S.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ