Η Lamborghini επιβεβαίωσε ότι ο διάδοχος της Huracan θα είναι υβριδικός με κινητήρα V8 στον πυρήνα του, ότι θα αποκαλυφθεί τον ερχόμενο Αύγουστο και ότι θα πάρει και αυτός το όνομα κάποιου περιβόητου ταύρου.
Πρόσφατα η εταιρεία της Sant' Agata καταχώρησε την ονομασία 'Temerario' στο αντίστοιχο γραφείο πνευματικών δικαιωμάτων της ευρωπαϊκής ένωσης, όμως αυτή δεν φαίνεται να σχετίζεται με το όνομα κάποιου ταύρου - συνεπώς είναι άγνωστο αν όντως το νέο ιταλο-γερμανικό supercar θα βαφτιστεί έτσι.
Με τον υβριδικό διάδοχο της Huracan, η Lamborghini ολοκληρώνει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της -έπειτα και από την Revuelto με την V12 plug-in hybrid διάταξη- καθώς περιμένουμε το 2028 το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το Sport-Crossover Lanzador. Θα ακολουθήσει η ηλεκτρική εκδοχή του SUV Urus το 2029.
BUY NOW
Πίσω στη Huracan και στον διάδοχό της, το μικρότερο εκ των δύο supercars της Sant' Agata έκλεισε τον κύκλο του με την έκδοση Huracan STJ που παρουσιάστηκε πρόσφατα, βάζοντας τέλος και στον κινητήρα V10 για όλο τον όμιλο Volkswagen (μετά και τον αποχαιρετισμό και του Audi R8). Η παραγωγή της Huracan δεν έχει τελειώσει ακόμα, αλλά έχει προπωληθεί όλη εδώ κι έναν χρόνο.
Ο διάδοχός της, όπως επιβεβαιώθηκε από εσωτερικό έγγραφο της Lamborghini που εντόπισε το αγγλικό περιοδικό Autocar, θα είναι υβριδικός και η V8 θερμική του μονάδα θα είναι σχεδιασμένη και κατασκευασμένη αποκλειστικά από τη Lambo. Η ασύλληπτη κερδοφορία της εταιρείας τα τελευταία χρόνια το επέτρεψε.
Έτσι, η μονάδα ισχύος του διαδόχου της Huracan δεν θα προέρχεται από κάποια άλλη εταιρεία του ομίλου VW, αλλά ακόμη δεν γνωρίζουμε τη μηχανολογική συγγένειά της με τη αντίστοιχη V8 υβριδική της Urus. Πάντως, η Lambo εκτιμά ότι η απόδοση του V8 Plug-in υβριδικού συστήματος είναι ανώτερη σε σχέση με τον αμιγώς θερμικό V8 κινητήρα, ειδικά σε τομείς όπως το ενεργό torque vectoring.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα οκτακύλινδρη μονάδα θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη που έχει και η νέα Revuelto (η διάδοχος της Aventador) και οι υπερσυμπιεστές της θα ενεργοποιούνται στις 7.000 στροφές, από τις 10.000 σ.α.λ. του ορίου περιστροφής του V8.