Toyota C-HR με 150.000 χλμ. στο κοντέρ -Τι έδειξε ο έλεγχος, πόσο αξίοπιστο είναι
Ένα βίντεο που δημοσιεύθηκε στο TikTok μας παρουσιάζει την κατάσταση ενός Toyota C-HR πρώτης γενιάς με 150.000 χιλιόμετρα, μέσα από τα μάτια ενός μηχανικού του ΚΤΕΟ.
Η Toyota έχει συνδέσει το όνομά της με την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη πολλών καταναλωτών. Ένα πρόσφατο βίντεο σε κοινωνικό δίκτυο ενισχύει αυτή την εικόνα.
Στα πλάνα, το Toyota C-HR περνάει το πρώτο του ΚΤΕΟ. Ο ελεγκτής, που τραβάει και το βίντεο, δείχνει την κατάσταση του κάτω μέρους του αυτοκινήτου, το οποίο με την πρώτη ματιά φαίνεται σε εξαιρετική κατάσταση.
BUY NOW
Στη συνέχεια αναφέρει ότι το μοντέλο έχει 150.000 χλμ. και είναι σε πολύ καλή κατάσταση, παρά το γεγονός ότι ήταν λίγο βρώμικο λόγω της βροχής.
Επισημαίνει ότι έχει αρκετά προστατευτικά σημεία, τόσο πλαστικά όσο και αλουμινίου, ενώ ο κινητήρας του Toyota C-HR μοιάζει σαν να λάμπει και δεν έχει διαρροές λαδιού.
Στη συνέχεια, τονίζει ότι τα ψαλίδια της ανάρτησης, οι ημιαξόνιοι, οι αρθρώσεις, τα προστατευτικά των αρθρώσεων και γενικά όλο το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης είναι σε καλή κατάσταση και στη σωστή θέση, χωρίς φθορές.
Κλείνοντας, αναφέρει ότι το αυτοκίνητο για τα χιλιόμετρά του είναι σε σχεδόν άριστη κατάσταση και έχει συντηρηθεί εξαιρετικά.
Το Toyota C-HR πρώτης γενιάς είχε μήκος 4,39 μ., πλάτος 1,79 μ. και ύψος 1,55 μ., ενώ μπορούσε να φιλοξενήσει πέντε επιβάτες.
Ήταν διαθέσιμο με δύο full υβριδικούς κινητήρες, απόδοσης 122 και 184 ίππων, οι οποίοι συνεργάζονταν αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η δυνατή έκδοση επιτάχυνε από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα, έφτανε σε τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωσή του ήταν 5,2 λίτρα/100 χλμ.
Το μικρότερο των 122 ίππων έπιανε το 0-100 χλμ./ώρα σε 11 δευτερόλεπτα, είχε τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση καυσίμου 4,9 λίτρα/100 χλμ.
Ο χώρος αποσκευών του πρώτου Toyota C-HR ήταν μεγαλύτερος στην έκδοση των 122 ίππων, με χωρητικότητα 377 λίτρων έναντι των 358 λίτρων της έκδοσης των 184 ίππων, καθώς στην τελευταία η μπαταρία 12V είχε μετακινηθεί πίσω.
Παρόλο που ο χώρος αποσκευών δεν ήταν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του, το κανονικό του σχήμα τον καθιστούσε πολύ πρακτικό.
Αυτή τη στιγμή, το Toyota C-HR βρίσκεται στη δεύτερη γενιά του, η οποία παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα TNGA-C και η εμφάνισή του ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρείας.
Η γκάμα των κινητήρων είναι πλουσιότερη από ποτέ και αποτελείται από υβριδικές εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή και τους τέσσερις τροχούς, καθώς και μια προσθιοκίνητη Plug-in Hybrid.
Οι νέοι υβριδικοί κινητήρες πέμπτης γενιάς της εταιρείας προσφέρουν βελτιωμένη απόδοση, απαλλαγή από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη κυκλοφορία στον Δακτύλιο, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει διαθέσιμη και Plug-in υβριδική έκδοση.