Το ιαπωνικό Sedan, δημοφιλές στην Αμερική, θα επιστρέψει στην ευρωπαϊκή αγορά με τη νέα του γενιά που το κάνει πιο στιλάτο και πιο αποδοτικό, με την υβριδική τεχνολογία της Toyota.
To νέο Camry υιοθετεί τη σχεδιαστική «γλώσσα» που εισήγαγε το νέο Prius και ακολούθησε και το νέο C-HR, και παράγεται μόνο σε υβριδικές εκδόσεις. Παρότι δεν σταδιοδρομεί στα μέρη μας, είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Toyota παγκοσμίως -και κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ιαπωνία- με περισσότερες από 21 εκατομμύρια πωλήσεις.
Τα μελλοντικά πλάνα των Ιαπώνων είναι να μετατρέψουν το Camry σε αμιγώς ηλεκτρικό Sedan, αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα συνεχίσουν την πορεία του με τη νέα του γενιά, που αναμένεται στην Ευρώπη μέσα στο 2024. Στη χώρα μας, άλλωστε, τα Sedan της Toyota έχουν μακροχρόνια παράδοση.
BUY NOW
Ο σχεδιασμός του νέου Camry υιοθετεί τα λεπτά φώτα τύπου boomerang στις άκρες τις πιο λεπτής γρίλιας, καθώς ο αεραγωγός του κινητήρα έχει μεταφερθεί πιο κάτω, στον προφυλακτήρα. Η διαχρονική σιλουέτα τριών όγκων έχει διατηρηθεί, αλλά έχει χαμηλώσει λίγο για να προσδώσει λίγο πιο δυναμικό χαρακτήρα στο ιαπωνικό οικογενειακό.
Παράλληλα, μεγάλωσαν σε μέγεθος οι εμπρός και πίσω πρόβολοι, ενώ και τα φωτιστικά σώματα της ουράς ακολούθησαν την αισθητική των μπροστινών. Στο εσωτερικό έχει γίνει επίσης ένα μεγάλο βήμα προόδου, με τον πλήρη ανασχεδιασμό του ταμπλό. Στο κέντρο του φιλοξενεί την οθόνη πολυμέσων των 12,3'', που έχει ίδιο μέγεθος με την επίσης ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων.
Η οθόνη διαθέτει το multimedia λογισμικό Toyota Smart Connect, με ενσωματωμένη πλοήγηση και πληροφορίες σε αληθινό χρόνο, καθώς και με έξυπνο ψηφιακό βοηθό που ανταποκρίνεται σε φωνητικές εντολές. Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ηχοσύστημα της JBL, ασύρματη συνδεσιμότητα (μέσω Apple CarPlay και Android Auto), 5 θύρες USB, Over-the-air (OTA) αναβαθμίσεις, ψηφιακό κλειδί “MyToyota”, καθώς και την πλήρη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης Toyota Safety Sense.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, το νέο Camry υιοθετεί την πέμπτη γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota. Έχει στον πυρήνα του τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2.5 λίτρων, τον οποίο υποβοηθούν δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταριά ιόντων-λιθίου. Το σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 231 hp, που -μέσω του αυτόματου CVT κιβωτίου- το επιταχύνουν στα 0-100 km.h σε 7,9'' και παράλληλα κρατούν τη μέση κατανάλωση στα 5,1 l/100 km.
Η πρεμιέρα του νέου Camry στην Ευρώπη θα γίνει στο τέλος της ερχόμενης Άνοιξης, και θα λογίζεται μοντέλο του 2025. Στις περισσότερες χώρες της ηπείρου μας θα διατίθεται από το καλοκαίρι του 2024, και απομένει να δούμε τις εξελίξεις και για την Ελλάδα.