Η Toyota πιστεύει ότι οι κινητήρες βενζίνης και diesel έχουν μέλλον

toyota gr yaris

Πιστή στη στρατηγική της που την θέλει να συνεχίσει να εξελίσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνει η Toyota, στο δρόμο προς ένα βιώσιμο μέλλον.

Η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς ένα ανθρακικά ουδέτερο μέλλον με τον εξηλεκτρισμό των τεσσάρων τροχών να αποτελεί και τη λύση που θα οδηγήσει και στη βιωσιμότητά της. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν μπει ήδη στις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο αναμένεται να είναι και εκείνα που θα κυριαρχήσουν.

Ωστόσο, και μέχρι το παραπάνω να γίνει πραγματικότητα, πολλοί είναι οι κατασκευαστές που πιστεύουν ότι ο δρόμος προς την ανθρακική ουδετερότητα μπορεί να επιτευχθεί και με άλλους τρόπους με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να αποτελούν μέρος της λύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό το πιστεύει η Toyota, με τον πρόεδρο του ιαπωνικού κολοσσού Akio Toyoda να δηλώνει ανοιχτά ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει την εξέλιξη των θερμικών μοτέρ με την Toyota να συνεχίζει τις επενδύσεις της στην εξέλιξή τους αλλά και στην εξέλιξη εναλλακτικών και πιο «καθαρών» καυσίμων.

Σε ομιλία του σε συνέδριο dealers στις Η.Π.Α. ο ισχυρός άνδρας της Toyoda ανέφερε ότι υπάρχει ακόμη πολύ δρόμος μέχρι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν κοινός τόπος και να κυριαρχήσουν στις πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Ο Toyota σημείωσε παράλληλα πως υπάρχουν ούτε λίγο ούτε πολύ περίπου ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι αυτή τη στιγμή που δεν έχουν καν εύκολη πρόσβαση στην ηλεκτρική ενεργεία και ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και ο αντίκτυπος που θα έχει η ευρεία υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στο δίκτυο ηλεκτροδότησης της εκάστοτε περιοχής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον Toyoda, όπως και με την περίπτωση των αυτοκινήτων που προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση, θα χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών σε παγκόσμια κλίμακα καθώς αν ήταν διαφορετικά τότε θα έπρεπε όλοι να οδηγούν αυτή τη στιγμή πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα.

Ο Ιάπωνας δήλωσε επίσης πως στο τραπέζι της ανθρακικής ουδετερότητας πρέπει να παραμείνουν ανοιχτές όλες οι επιλογές, δηλαδή και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης λέγοντας χαρακτηριστικά «παίζοντας (σ.σ. χαρτιά) για να κερδίσεις πρέπει να παίζεις με όλα τα χαρτιά της τράπουλας -όχι να επιλέγεις μόνο μερικά από αυτά.»

Οι εναλλακτικές επιλογές σύμφωνα με το αφεντικό της Toyota είναι και αυτές που ταιριάζουν ιδανικά και με το όραμα της ιαπωνικής εταιρείας «να προσφέρει την ελευθερία της μετακίνησης σε όλους... χωρίς να μείνει κανένας πίσω.»

Η Toyota επιμένει στα θερμικά μοτέρ εξελίσσοντας γι' αυτά εναλλακτικά καύσιμα έχοντας το υδρογόνο στην κορυφή της ατζέντας της, ενώ σταθερή παραμένει και η «δέσμευσή» της αναφορικά με την εξέλιξη των υβριδικών. Όπως και να έχει οι Ιάπωνες έχουν αυξήσει τις επενδύσεις τους στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα βάσει και της αυξανόμενης ζήτησης που παρουσιάζεται και στοχεύουν σε ετήσια παραγωγή 3,5 εκατ. μονάδων έως το 2030.

Δείτε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ