Toyota FT-Se: Το ιαπωνικό αντίπαλο δέος της ηλεκτρικής Porsche Cayman

Toyota FT-Se concept

Η Toyota έδωσε τις λεπτομέρειες του εντυπωσιακού της πρωτοτύπου FT-Se που παρουσίασε στο Σαλόνι του Τόκιο: με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και τετρακίνηση, θα σημειώνει τα 0-100 km/h σε 3,0 δευτερόλεπτα.

Η Toyota επεκτείνεται δυναμικά στην αγορά των σπορ αυτοκινήτων και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, καθώς το αυτοκίνητο παραγωγής που θα προκύψει από το πρωτότυπο FT-Se του φετινού Japan Mobility Show θα είναι άμεσος αντίπαλος της
νέας, ηλεκτρικής γενιάς της Porsche Cayman.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρώτες -επίσημες- πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι το συμπαγές διθέσιο σπορ αυτοκίνητο της Toyota με την υπογραφή της Gazoo Racing θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026, καθώς και ότι θα έχει μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Όσον αφορά στα τεχνικά του στοιχεία, το αγγλικό περιοδικό Top Gear αναφέρει ότι θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα- με έμφαση της μετάδοσης της ισχύος στους πίσω τροχούς. Τα μοτέρ αυτά θα παίρνουν την ενέργειά τους από μια ελαφρύτερη μπαταρία τρίτης γενιάς στο κέντρο του δαπέδου, με εξελιγμένο σύστημα ψύξης ώστε να καλύπτει τις ανάγκες για έναν γύρο στο απόλυτο όριο στα 20,83 χιλιόμετρα της πίστας του Nurburgring στη Γερμανία.

«Η ψύξη της μπαταρίας στο Nurburgring θα είναι κάτι πολύ δύσκολο» είπε στο αγγλικό περιοδικό ο επικεφαλής μηχανικός του αυτοκινήτου, Fumihiko Hazama. «Είναι δύσκολο να οδηγείς σε μια μεγάλη πίστα διότι ανεβαίνει η θερμοκρασία της μπαταρίας. Η ψύξη θα είναι σημαντική για την απόδοση και την ταχύτητα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου”.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota έχει θέσει ήδη έναν στόχο χρόνου για το γύρο του Nordschleife, καθώς και το στόχο της επιτάχυνσης 0-100 km/h σε 3,0 δευτερόλεπτα και τελικής ταχύτητας 250 km/h. Σημαντικά ρόλο σε αυτά θα παίξει το αμάξωμα από CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα), αλουμίνιο και ατσάλι, που θα κρατούν το βάρος σχετικά χαμηλά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Toyota θέλει να κάνει το FT-Se ταυτόχρονα ελαφρύ και άκαμπτο, και να το εμπλουτίσει με πολλές έξυπνες αεροδυναμικές ιδέες - συμπεριλαμβανομένου και του μεγάλου διαχύτη στην απόληξη του δαπέδου. Πάντως, όπως επιβεβαίωσε και η Toyota, το αυτοκίνητο δεν αποτελεί την ηλεκτρικό αναβίωση του MR2, ούτε την EV παραλλαγή της Supra.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ