Τοποθετώντας μια εξάτμιση της Akrapovic στο Toyota GR Yaris, οι μηχανικοί του οίκου μετατροπών Biesse Racing αύξησαν την ισχύ τους τρικύλινδρου κινητήρα από τους 265 στους 315 ίππους και του έδωσαν τον ήχο αγωνιστικού.
Το GR Yaris είναι ό,τι ισχυρότερο στην κατηγορία των «καυτών» supermini και η πλησιέστερη εκδοχή δρόμου στο Yaris WRC της Gazoo Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Ωστόσο, τώρα ο οίκος μεταροπών Biesse Racing το έφερε ακόμα πιο κοντά στο WRC, από άποψη ισχύος, καθώς με μια απλή αλλαγή της εξάτμισης με μια αγωνιστική Akrapovic αύξησαν την ισχύ του στους 315 hp και τη ροπή στα 420 Nm.
Η εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σε ένα μικρών διαστάσεων αυτοκίνητο, σαν το GR Yaris, και αμέσως αύξησε την ιπποδύναμή του κατά 50 hp, δηλαδή κατά 19 τοις εκατό, και τη ροπή της τρικύλινδρης μονάδας ισχύος από τα 358 στα 420 Nm (ήτοι 17%).
BUY NOW
Φυσικά, από την τοποθέτηση της συγκεκριμένης εξάτμισης δεν προέκυψαν μόνο οφέλη ισχύος, αλλά και ηχητικά - καθώς ο ήχος που εκπέμπει το GR Yaris της Biesse Racing ακούγεται σαν ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι με την αύξηση της ισχύος στους 315 ίππους και το βάρος των 1.200 κιλών, το συγκεκριμένο GR Yaris έχει αναλογία 263 ανά τόνο, που είναι αντίστοιχη των BMW M4 Competition και Ford Mustang GT, ενώ είναι ισχυρότερο και 200 κιλά ελαφρύτερο από την τετρακύλινδρη Toyota Supra.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ