Citroen e-C3

Το Toyota Hilux Champ μετατρέπεται σε επταθέσιο SUV με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ

Toyota Hilux Rangga

Μία από τις πολλές παραλλαγές του περίφημου Hilux Champ, που είναι στην ουσία μια άκρως προσιτή και οικονομικά pick-up καρότσα, παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ινδονησία ως SUV επτά θέσεων.

Η Toyota προκάλεσε αίσθηση πέρσι παρουσιάζοντας μια ευπροσάρμοστη καρότσα IMV με πλαίσιο τύπου σκάλας, που μπορεί να πάρει αναρίθμητες προσαρμογές του αμαξώματος - από αμιγώς επαγγελματικό ελαφρύ ημι-φορτηγό μέχρι επιβατικό SUV 7 θέσεων.

Toyota Hilux Champ (Ινδονησία)
Toyota Hilux Champ (Ινδονησία)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τελευταία αυτή εκδοχή του Hilux Champ -γνωστού ως Hilux Rangga στην Ινδονησία- παρουσιάστηκε από την Toyota Astra Motor στην Ινδονησία, με τρεις σειρές καθισμάτων, με σκοπό να αποτελέσει πιο οικονομική επιλογή σε σχέση με το τοπικό Toyota Fortuner - που επίσης βασίζεται στο Hilux.

Η μετατροπή αυτή έγινε από την ινδονησιακή εταιρεία New Armada, που κατασκευάζει αμαξώματα για λεωφορεία. Ωστόσο, το Hilux Rangga SUV θα πωλείται επίσημα από την Toyota Astra Motor στην Ινδονησιακή αγορά ως ολοκληρωμένο όχημα.

Το πρωτότυπο παρουσιάστηκε τον περασμένο Οκτώβριο, αλλά η εταιρεία δημοσίευσε πλέον φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιβεβαιώνοντας τη διαθεσιμότητά του για τις αρχές του 2025.

Το μπροστινό τμήμα διατηρείται όπως στο pickup, αλλά από την κολόνα B και πίσω όλα έχουν επανασχεδιαστεί. Το νέο πίσω τμήμα έχει τετραγωνισμένες γραμμές, ενώ τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα κάθετα και έχουν απλή σχεδίαση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η οροφή έχει ανυψωθεί, προσφέροντας χώρο για τις τρεις σειρές καθισμάτων, και ενσωματώνει ράγες οροφής. Οι μαύρες ζάντες αλουμινίου έξι ακτίνων προσπαθούν να δώσουν μια πιο πολιτισμένη εμφάνιση στο όχημα, παρά την έντονη παρουσία πλαστικών προστατευτικών στο κάτω μέρος του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό, το Rangga SUV διαθέτει δύο επιπλέον σειρές καθισμάτων, με διάταξη 2+3+2. Στο πρωτότυπο τα καθίσματα είναι επενδεδυμένα με δερματίνη και φαίνεται να διαθέτουν λειτουργία ανάκλισης. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών πίσω από την τρίτη σειρά είναι περιορισμένος, παρά το γενναιόδωρο μέγεθος του οχήματος.

Στην Ινδονησία διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων: βενζίνης 2.0 λίτρων με 137 ίππους και turbodiesel 2.4 λίτρων με 148 ίππους. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου πεντατάχυτου ή αυτόματου έξι ταχυτήτων κιβωτίου ταχυτήτων.

Ο Anton Jimmy Suwandi, Διευθυντής Marketing της Toyota Astra Motor, δήλωσε ότι η βενζινοκίνητη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο θα ξεκινά από κάτω από τα 25.000 ευρώ. Συγκριτικά, το φθηνότερο Toyota Rangga pickup κοστίζει περίπου 11.500 ευρώ, ενώ το Fortuner SUV ξεκινά από τα περίπου 35.000 ευρώ. Προς το παρόν, παραμένει αβέβαιο αν η Toyota θα προσφέρει το Rangga SUV σε άλλες αγορές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ