Το τρέμουλο στο τιμόνι δεν είναι κάτι ασυνήθιστο και τις περισσότερες φορές οφείλεται σε πολύ συγκεκριμένους λόγους τους οποίους πρέπει να διευθετούμε άμεσα.
Ένα τιμόνι που τρέμει στα χέρια μας στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν είναι που θα πρέπει να μας ανησυχεί ιδιαίτερα.
Είναι ωστόσο κάτι που αποσπά την προσοχή μας κατά την οδήγηση, ενώ όσο το αμελούμε μπορεί όντως να δημιουργήσουμε προβλήματα στο αυτοκίνητο μας.
Προβλήματα που μπορεί να μας κοστίσουν περισσότερα χρήματα για να τα διορθώσουμε αφού παρουσιατούν από ότι αν πηγαίναμε το αυτοκίνητο μας για έναν έλεγχο πριν. Πάμε να δούμε που μπορεί να οφείλεται το τρέμουλο του τιμονιού μας.
BUY NOW
Ελαστικά
Μια από τις αιτίες για το τρέμουλο που βιώνουμε στο τιμόνι κατά την οδήγηση μπορεί να είναι τα ελαστικά μας. Αν είναι παλιά και ταλαιπωρημένα από τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων μπορεί να έχουν πετάξει εξογκώματα, τα οποία με τη σειρά τους κάνουν το τιμόνι να τρέμει. Σε αυτή την περίπτωση το τρέμουλο το νιώθουμε κυρίως όταν κινούμαστε σταθερά με σχετικά χαμηλές ταχύτητες.
Τα ελαστικά μπορούν επίσης να αποτελούν αιτία για ένα τιμόνι που τρέμει μέσα στα χέρια μας αν οδηγούμε για μεγάλο χρονικό διάστημα με λάθος πιέσεις, κάτι που μπορεί να οδηγήσει στην ανομοιόμορφη φθορά τους.
Ζάντες
Παραμένουμε στους τροχούς του αυτοκινήτου μας και εστιάζουμε την προσοχή μας στις ταχύτητες κίνησης μεταξύ 80-120 χλμ./ώρα. Αν το τιμόνι μας τρέμει σε αυτές τις ταχύτητες τότε είναι πολύ πιθανό να έχουν στραβώσει οι ζάντες μας και να χρειάζονται επιδιόρθωση για να επιστρέψουν στην αρχική τους κατάσταση.
Το τρέμουλο που προέρχεται από τις ζάντες μπορεί επίσης να οφείλεται και στην απώλεια ενός αντίβαρου που τοποθετείται σε αυτές για την σωστή ζυγοστάθμιση των ελαστικών, συνήθως ένα σε κάθε ζάντα.
Σύστημα πέδησης
Αν αισθανόμαστε να τρέμει το τιμόνι μας κατά το φρενάρισμα τότε είναι πολύ πιθανό να έχουν στραβώσει τα δισκόφρενά μας. Όπως και στις προηγούμενες περιπτώσεις η διευθέτηση αυτών των ζημιών πρέπει να γίνει άμεσα καθώς οι κραδασμοί που παράγονται μπορεί να λειτουργήσουν σαν «ντόμινο» και να προκαλέσουν βλάβες και σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου μας, ειδικά του συστήματος διεύθυνσης.