Το πολυαναμενόμενο Volvo EX30 είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της σουηδικής εταιρείας ως ο εκπρόσωπός της στην «καυτή» από πλευράς πωλήσεων κατηγορία των μικρών SUV.
Ένα από τα σημαντικότερα «όπλα» για το αμιγώς ηλεκτρικό της μέλλον θα παρουσιάσει η Volvo το ερχόμενο καλοκαίρι καθώς στα μέσα Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί το παγκόσμιο ντεμπούτο του ολοκαίνουργιου EX30.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV έρχεται να πάρει τη θέση του στη γκάμα της Volvo κάτω από το XC40 με τους Σουηδούς να επιθυμούν εκπροσώπηση και στην κατηγορία των μικρών SUV, η οποία έχει πολύ μεγάλη απήχηση στο ευρωπαϊκό κοινό. Έτσι το μήκος του δεν αναμένεται να ξεπερνά τα 4,2 μέτρα ώστε να προσφέρει χρηστικότητα και στο αστικό περιβάλλον.
BUY NOW
Παράλληλα με το νέο μικρό SUV, η Volvo κάνει «άνοιγμα» και σε ένα νεότερο ηλικιακό κοινό που μέχρι σήμερα δεν είχε προσεγγίσει με αξιώσεις, τους χρήστες αυτοκινήτου με ηλικία κοντά και γύρω από τα 30 έτη.
Αυτό είναι και ο λόγος που το αμιγώς ηλεκτρικό EX30 Θα είναι ένα από τα πιο προσιτά μοντέλα της Volvo και θα γίνει ακόμη πιο προσιτό στη νεότερη γενιά οδηγών χάρη στο συνδρομητικό μοντέλο χρήσης που θα αναπτύξει η Volvo.
Μάλιστα και σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας Jim Rowan, το συνδρομητικό μοντέλο της εταιρείας θα είναι και εκείνο που θα της επιτρέψει να κερδίσει νεότερους σε ηλικία πελάτης.
Με το αμιγώς ηλεκτρικό EX30 η Volvo στοχεύει κυρίως σε οδηγούς που αποκτούν για πρώτη φορά ένα καινούργιο αυτοκίνητο με πρόθεση να το χρησιμοποιήσουν κυρίως στο αστικό περιβάλλον. Στόχος επίσης των Σουηδών με το νέο μικρό SUV τους είναι να φτάσουν σε συνολικές ετήσιες πωλήσεις το 1,2 εκατ. αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, με τις μισές από αυτές να αφορούν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Ντεμπούτο με το EX30 θα κάνουν και κάποια στοιχεία από την σχεδιαστική φιλοσοφία που έχουν στα σκαριά οι Σουηδοί για τα επόμενης γενιάς μοντέλα τους.
Σύμφωνα και με τους ιθύνοντες της Volvo το μικρό SUV τους, ως μοντέλο που προορίζεται και για ένα πιο νεανικό κοινό, αποτελεί πρόσφορο έδαφος για την παρουσίαση αυτών των στοιχείων που θα του δώσουν μία πιο δυναμική και ξεχωριστή εικόνα, χωρίς παράλληλα να χάνεται η ταυτότητα των μοντέλων της εταιρείας.
To Volvo EX30 θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα του ομίλου Geely, η οποία έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία Sustainable Experience Architecture (SEA) και μέχρι σήμερα έχει χρησιμοποιηθεί στο επίσης αμιγώς ηλεκτρικό Smart #1.
Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι Volvo EX30 και Smart #1 θα διαθέτουν παρεμφερείς προδιαγραφές και διαστάσεις, με την ισχύ να αγγίζει τους 200 ίππους και την αυτονομία από τη συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας, βάσει και εκείνης που χρησιμοποιείται στο ηλεκτρικό smart εκτιμάται ότι θα βρίσκεται μεταξύ 65-70 kWh.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ