Ξεκίνησαν οι σκληρές δοκιμές της ηλεκτρικής Mercedes EQG

Mercedes EQG

Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση ως concept της αμιγώς ηλεκτρικής EQG, η Mercedes ανακοίνωσε την έναρξη της φάσης των δοκιμών αντοχής.

Η EQG, το μοντέλο που θα «εκπροσωπήσει» την εμβληματική G-Class στο ηλεκτρικό μέλλον των τεσσάρων τροχών, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2024.

Αν και παρουσιάστηκε ως concept πριν από ένα περίπου χρόνο, το αμιγώς ηλεκτρικό off-roader βρίσκεται ήδη στο μέσο του προγράμματος εξέλιξής του και τώρα είναι η στιγμή για να ξεκινήσουν οι δοκιμές του σε πραγματικές συνθήκες.

ξεκίνησαν οι δοκιμές της ηλεκτρικής Mercedes EQG
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mercedes έχει κάνει γνωστές τις προθέσεις της να κρατήσει ατόφιες τις φημισμένες εκτός δρόμου δυνατότητες της G-Class και στην αμιγώς ηλεκτρική της έκδοση, η οποία θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με τις συμβατικές εκδόσεις. Το πλαίσιο τύπου σκάλας είναι ένα από τα σημεία όπου θα υπάρχουν οι μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων καθώς σε αυτό θα προσαρμόζεται το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και η μπαταρία της EQG.

Το αμάξωμα της EQG θα «δένει» πάνω στο πλαίσιο σε οχτώ διαφορετικά σημεία και οι διαφορές του έναντι των συμβατικών εκδόσεων θα είναι μικρές. Όπως φαίνεται και από τα πρωτότυπα που δοκιμάζονται πλέον σε πραγματικές συνθήκες η ηλεκτρική G-Class θα διατηρήσει το κυβοειδές σχήμα που χαρακτηρίζει το γερμανικό off-roader από την πρώτη γενιά του.

Το ηλεκτρικό σύστημα που θα αναλάβει την κίνηση της επόμενης γενιάς G-Class είναι νέο με κύρια στοιχεία του την μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας συστοιχία μπαταριών αλλά και τους τέσσερεις συνολικά κινητήρες, έναν για κάθε τροχό. Προς το παρόν οι Γερμανοί δεν αναφέρουν συγκεκριμένα νούμερα για τη χωρητικότητα της μπαταρίας, ωστόσο υπογραμμίζουν ότι το ωφέλιμο της θα βρίσκεται κοντά στα 100 kWh.

ξεκίνησαν οι δοκιμές της ηλεκτρικής Mercedes EQG
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ίδια η μπαταρία θα είναι νέας τεχνολογίας και αυτό σημαίνει ότι θα έχει μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με αυτές που χρησιμοποιούνται στις EQS και EQE. Η μπαταρία θα προστατεύεται από αδιάβροχη ατσάλινη κάσα που θα φέρει περίβλημα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα και θα επιτρέπει στην ηλεκτρική G-Class να περνά μέσα από βαθιά υδάτινα εμπόδια, ενώ θα την προστατεύει από τυχόν επαφές και χτυπήματα από βράχια.

Το 4κίνητο σύστημα της Mercedes θα μπορεί να αναπαράγει τη λειτουργία των τριών διαφορικών των συμβατικών G-Class, ένα από τα χαρακτηριστικά τους στοιχεία από το πρώτο μοντέλο της σειράς που έκανε το ντεμπούτο του το 1979.

Σύμφωνα και με αναφορές, το εν λόγω σύστημα δεν αντλεί στοιχεία από άλλα που υπάρχουν ήδη στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας και η αρχικτεκτονική του είναι πιο κοντά σε εκείνη που έκανε την εμφάνισή της με την SLS AMG E-CELL που παρουσιάστηκε το μακρινό, για τα δεδομένα των ηλεκτρικών, 2013.

Θα έχει παράλληλα τη δυνατότητα να περιστρέφει την ηλεκτρική G-Class κατά 360 μοίρες, όπως το κάνει ένα ερπυστριοφόρο, με το πάτημα ενός κουμπιού που θα βρίσκεται στο ταμπλό της. Αν και ακριβότερα, τα τέσσερα μοτέρ επιλέχθηκαν τελικά από τους Γερμανούς, έναντι των υπόλοιπων δύο προτάσεων που έκαναν λόγο για δύο ή τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες (δύο στον πίσω άξονα).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ξεκίνησαν οι δοκιμές της ηλεκτρικής Mercedes EQG

Με τέσσερα μοτέρ η EQG έχει και τις περισσότερες δυνατότητες στην εκτός δρόμου οδήγηση με τους λιγότερους συμβιβασμούς, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι κάθε μοτέρ φέρει το δικό του κιβώτιο δύο σχέσεων, προφανώς για χρήση του ηλεκτρικού off-roader εντός και εκτός δρόμου. Οι Γερμανοί αναφέρουν επίσης ότι σε κάποια σημεία θα ξεπερνά σε δυνατότητες και τα συμβατικά μοντέλα, ενώ στα υπόλοιπα θα είναι εφάμιλλη με αυτά.

Η Mercedes αναφέρει ότι η EQG θα έχει την δική της γκάμα μοντέλων, τα οποία θα ξεχωρίζουν από τα διαφορετικά επίπεδα απόδοσης του συστήματος, ενώ στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται μια έκδοση που θα φέρει την υπογραφή της AMG.

Η Mercedes EQG θα έχει σημαντικά χαμηλότερο κέντρο βάρους έναντι των συμβατικών της εκδόσεων, όμως αυτό είναι κάτι που οι Γερμανοί το πέτυχαν βάζοντας σε δεύτερη μοίρα το συνολικό βάρος του off-roader, το οποίο θα πλησιάζει τους 3,5 τόνους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγάλο βάρος είναι που δεν θα επιτρέψει στην G-Class να μπορεί να ρυμουλκήσει με τη Mercedes να αναφέρει ως αιτιολογία τη σημαντική μείωση στην αυτονομία, ενώ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο, αυτό να γίνει εφικτό στην επόμενη γενιά της EQG.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ