Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Maranello έχει τόσες πολλές παραγγελίες, που το προσωπικό της θα είναι αδιάκοπα απασχολημένο για περισσότερα από δύο έτη.
Εάν θέλετε να βολτάρετε με ένα καινούργιο υπεραυτοκίνητο με το Cavallino Rampante στο καπό, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα αργήσετε να πραγματοποιήσετε τη βόλτα σας. Μιλώντας με δημοσιογράφους μετά την δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari είπε ότι τα βιβλία παραγγελιών είναι για πρώτη φορά στην ιστορία τόσο γεμάτα.
Ο κ. Benedetto Vigna ανέφερε ότι η ζήτηση για καινούργιες Ferrari είναι τόσο μεγάλη, σε σημείο που η ιταλική φίρμα έχει καλύψει ήδη την παραγωγή ολόκληρου του 2025. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οι παραγγελίες που δέχθηκε πρόσφατα δεν θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι το 2026.
BUY NOW
Το 2023 ήταν μέχρι στιγμής μια εξαιρετική χρονιά για τη Ferrari, καθώς οι παραδόσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο κατά 524 αυτοκίνητα, έφτασαν συνολικά τα 10.418 αυτοκίνητα, που αντιπροσωπεύει αύξηση 5,3% σε σχέση με τους εννέα πρώτους μήνες του περασμένου έτους.
Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό επίτευγμα, εάν λάβουμε υπόψη ότι η νέα Purosangue ξεκίνησε πρόσφατα την εμπορική της καριέρα και η παραγωγή της δεν έχει φτάσει στο μέγιστο. Μην ξεχνάτε ότι η παραγωγή της νέας Purosangue θα φτάνει μέχρι και το 20% της συνολική ετήσιας παραγωγής.
Επιπλέον, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι το τρίτο τρίμηνο του 2023 τα «υβριδικά» μοντέλα της Ferrari ξεπέρασαν τα αμιγώς θερμικά για πρώτη φορά στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, το 51,3% από τα 3.459 αυτοκίνητα που παραδόθηκαν είχαν εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Και αυτό επετεύχθη με μόλις 4 τέτοια μοντέλα από τα 11 συνολικά που έχει στη γκάμα της.
Σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, ο κ. Vigna επιβεβαίωσε ότι η εξέλιξη της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari είναι σε καλό δρόμο και θα την δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους το 4ο τρίμηνο του 2025. Είναι ενδιαφέρον πάντως να αναφερθεί ότι η ομάδα Έρευνας και Εξέλιξης είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμά της για ορισμένες διαδικασίες.
Μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 40% των ετήσιων πωλήσεων της θα αποτελείται από υβριδικά, το 40% από ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% από μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Αν και φαίνεται ότι τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες αντιμετωπίζουν μια σταδιακή υποχώρηση στη εμπορική δυναμική τους, ο κ. Vinga είπε ότι οι θερμικές Ferrari έχουν «ζωή» ακόμα, προσθέτοντας ότι τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να παρατείνουν τη ζωή τους.