Ζούσε στο αυτοκίνητο για να δουλεύει περισσότερο και τον απέλυσαν -Η άκομψη απόφαση του εργοδότη

Tesla Factory 1

Ο άτυχος υπάλληλος προσπαθούσε να γίνει πιο αποδοτικός και η εταιρεία τον απέλυσε απλώς στέλνοντάς του ένα e-mail.

Την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησε η είδηση ότι η Tesla έχει απολύσει περισσότερους από 14.000 υπαλλήλους, επιτυγχάνοντας μείωση του εργατικού δυναμικού κατά 10%. Όπως είναι λογικό, τέτοιες κινήσεις προκαλούν μεγάλη δυσαρέσκεια στους υπαλλήλους που είδαν την πόρτα της εξόδου, αλλά η ιστορία πίσω από την απόλυση ενός συγκεκριμένου υπαλλήλου μας αποδεικνύει ότι πολλές εταιρείες αντιμετωπίζουν το έμψυχο «υλικό» ως έναν απλό αριθμό.

Ο Nico Murillo ξεκίνησε να εργάζεται στο εργοστάσιο της Tesla στο Fremont της Καλιφόρνια το 2019, αρχικά ως συνεργάτης παραγωγής, αλλά γρήγορα άρχισε να ανεβαίνει στην εταιρική ιεραρχία, όπως περιγράφει λεπτομερώς στο βιογραφικό του στο LinkedIn. Μάλιστα, το 2020 προήχθη στη θέση του Επικεφαλής Συνεργάτη Παραγωγής και το 2021 έγινε Επόπτης Παραγωγής. Ωστόσο, απολύθηκε με άκομψο τρόπο την περασμένη εβδομάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Tesla Factory 4

Η ιστορία του Murillo ξεκίνησε στις 4:30 το πρωί της Δευτέρας 15 Απριλίου, όταν άνοιξε το laptop του για να ελέγξει την ηλεκτρονική αλληλογραφία του. Τότε είναι που ανακάλυψε ότι ο εταιρικός του λογαριασμός είχε απενεργοποιηθεί, αλλά υπέθεσε ότι μάλλον ήταν κάποιο τεχνικό σφάλμα και δεν έδωσε πολύ σημασία.

Ας το πάρουμε όμως από την αρχή. Στις 5 κάθε πρωί ξεκινά να πηγαίνει στη δουλειά του, που απέχει 90 λεπτά με το αυτοκίνητο από το σπίτι του. Ο Μurillo ανέφερε ότι κατά την διάρκεια της διαδρομής και όσο έχει ενεργοποιημένο τον αυτόματο πιλότο, συνήθως ελέγχει το προσωπικό του email για να ενημέρωση. Μέχρι που έφτασε σε email που ανέφερε ότι τερματίζεται η «συνεργασία» του με την Tesla. Δεν σταμάτησε και συνέχισε προς το εργοστάσιο, όπου ο φύλακας του απαγόρευσε την είσοδο και του πήρε την κάρτα προσωπικού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Tesla Factory 3

Κακά τα ψέματα, όλες οι ιστορίες που αφορούν απώλεια εργασίας είναι θλιβερές, αλλά η ιστορία του Murillo είναι ιδιαίτερη. «Θυσίασα πολλά για την εταιρεία. Κάποιες στιγμές κοιμόμουν στο αυτοκίνητό μου τις καθημερινές και μετά από 12 με 13 ώρες εργασία, για να αποφεύγω τις μετακινήσεις και να είμαι κοντά στην εργασία μου. Έκανα ένα ντους στο εργοστάσιο, έτρωγα κάτι και κοιμόμουν στο πάρκινγκ», έγραψε ο κ. Murillo.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πυροδότησε μια έκρηξη συμπάθειας προς τον κ. Murillo, με έναν άλλο πρώην υπάλληλο της Tesla να μοιράζεται μια παρόμοια εμπειρία, μιας και έδωσε τα πάντα στην εταιρεία και αυτή τον απέλυσε.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, «Μετά από 17 χρόνια στην εταιρεία και μόλις 1 χρόνο πριν βγω στη σύνταξη, τα κεντρικά στη Γιούτα μου τηλεφώνησαν για να με ενημερώσουν ότι η θέση εργασίας μου σταμάτησε να υφίσταται και ότι έπρεπε άμεσα να φύγω από το κτίριο όπου εργαζόμουν».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι αφορά στο μέλλον του Murillo, ο ίδιος δηλώνει ότι σχεδιάζει να μένει μέσα στο αυτοκίνητό του, ένα Tesla Model Y, για τα επόμενα 5 χρόνια, ώστε να μειώσει τα έξοδα στέγασής του. Με τα χρήματα που θα εξοικονομήσει θα κάνει μια σειρά από επενδύσεις, ώστε πολύ σύντομα να μην χρειάζεται καθόλου να δουλεύει και να ζει με τα κέρδη των επενδύσεών του.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ