Αλλάζουν όλα στα επικίνδυνα ηλεκτρικά πατίνια

ilektrika patinia1

Η χρήση των ατομικών ηλεκτρικών μέσων μετακίνησης που ανήκουν στην κατηγορία του micro mobility έχει εισαχθεί στους Κώδικες Οδικής Κυκλοφορίας όλων των κρατών και διαρκώς εμπλουτίζονται με νέους κανόνες.

Μία νέα προσθήκη στον ιταλικό Κ.Ο.Κ. σχετικά με την κυκλοφορία των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχήματων ανακοίνωσε στις 18 Αυγούστου το Υπουργείο Υποδομών της γειτονικής χώρας.

eScooters 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσουμε ότι την κατηγορία των Ε.Π.Η.Ο. αποτελούν τα ηλεκτρικά πατίνια (e-scooters), τα ηλεκτρικά τροχοπέδιλα (e-rollers), οι ηλεκτρικές τροχοσανίδες (e-skateboards) και τα αυτοεξισορροπούμενα μονόκυκλα ή δίκυκλα (hoverboards, segways).

Σχετικά με την προσθήκη στον ιταλικό Κ.Ο.Κ. η αλλαγή εντοπίζεται στην υποχρεωτική τοποθέτηση φλας και φρένων σε όλους τους τροχούς. Πιο συγκεκριμένα, από τις 30 Σεπτεμβρίου όλα τα καινούργια ηλεκτρικά πατίνια (e-scooters) πρέπει να φέρουν πρόσθετο εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας. Τα εν λόγω Ε.Π.Η.Ο. θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με πορτοκαλί φλας που αναβοσβήνουν με διάρκεια παλμού μεγαλύτερη από 0,3 δευτερόλεπτα και πάνω. Τα ειδικά φλας θα πρέπει να είναι τοποθετημένα τόσο εμπρός όσο και πίσω, και σε ύψος από το έδαφος που θα κυμαίνεται μεταξύ 14 και 15 εκ.

eScooters 3

Μία ακόμα σημαντική προσθήκη στον ιταλικό Κ.Ο.Κ. που αφορά τα ηλεκτρικά πατίνια είναι η υποχρεωτική παρουσία διπλού συστήματος πέδησης, ανεξάρτητου για κάθε άξονα και ικανού να ενεργεί άμεσα και αποτελεσματικά στους αντίστοιχους τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, όσον αφορά τα πολυάριθμα ηλεκτρικά πατίνια που κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους της Ιταλίας, η νομοθεσία δίνει χρόνο στους κατόχους τους έως την 1η Ιανουαρίου του 2024 για να τα προσαρμόστουν στις νέες διατάξεις που αφορούν τα φλας και τα φρένα. Για αυτό τον λόγο, θα υπάρχουν ειδικά kit στην ελεύθερη αγορά για όλα τα μοντέλα που θα συμβαδίζουν με τις οδηγίες της Ε.Ε.

eScooters 4

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ