Το θρυλικό παπί της Honda αλλάζει -Κοστίζει 800 ευρώ και οδηγείται χωρίς δίπλωμα
Το θρυλικό «στρογγυλοφάναρο» παπί της Honda, περνά σε νέα εποχή με τους Ιάπωνες να παρουσιάζουν μια νέα αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση, η οποία οδηγείται χωρίς δίπλωμα.
Με σαφείς αναφορές στο Honda Super Cub, οι Ιάπωνες παρουσίασαν στην Κίνα το αμιγώς ηλεκτρικό Cub e:, το οποίο κατατάσσεται στην αχανή ασιατική αγορά στην κατηγορία των ηλεκτρικών ποδηλάτων αφού φέρει πετάλια και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 25 χλμ./ώρα.
Έτσι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής δικύκλων στον κόσμο εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον θρύλο του στρογγυλοφάναρου παπιού της Cub, του best seller μηχανοκίνητου οχήματος στην ιστορία ανεξαρτήτως κατηγορίας, το οποίο έχει ξεπεράσει από την προηγούμενη 10ετία τα 100.000.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο και συνεχίζει ακάθεκτο.
BUY NOW
Το ηλεκτρικό Cub e: παρουσιάστηκε στην Κίνα μαζί με δύο ακόμη μοντέλα που χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα κίνησης, τα Dax e: και Zoomer e:. Και αυτά τα δύο έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να θυμίζουν τα αντίστοιχα συμβατικά Dax και Zoomer με τους θερμικούς κινητήρες.
Το ηλεκτρικό Cub e: έχει μήκος 1.839 χλστ. και πλάτος που δεν ξεπερνά τα 710 χλστ. Το μεταξόνιο του είναι μόλις 1.235 χλστ. θυμίζοντας έντονα μικρό 50άρι scooter, όπως και το βάρος των μόλις 53,5 κιλών.
Οι αλουμινένες ζάντες του έχουν διάμετρο 17 ιντσών και φέρουν ελαστικά διαστάσεων 70/90. Η μπαταρία του συστήματος των 48V μπορεί να του προσφέρει αυτονομία έως και 65 χιλιόμετρα με την αφαιρούμενη μπαταρία του να έχει ενεργειακή χωρητικότητα 960 Wh και να τοποθετείται χαμηλά στην ποδιά του ηλεκτρικού μοντέλου.
Η ιαπωνική εταιρεία διακρίνει μια σχετική «ομοιομορφία» στη σχεδίαση των ηλεκτρικών ποδηλάτων με τη συντριπτική πλειοψηφία των προτάσεων να μην ξεφεύγουν από την πεπατημένη και πιστεύει ότι με τα χαρακτηριστικά παπιού, scooter και mini μοτοσικλέτας που έχουν τα νέα μοντέλα της θα κάνουν τη διαφορά.
Την διαφορά αναμένεται να κάνει και η τιμή του Cub e:, που βρίσκεται στα 810 ευρώ για την αγορά της Κίνας. Το Honda Cub e: αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδίου της Honda αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της και επί ευρωπαϊκού εδάφους και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του και εδώ ως ένα από τα πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που έχουν ανακοινωθεί έως και το 2024.