Ειδικοί αποκαλύπτουν όλη την αλήθεια για το λαμπάκι της βενζίνης -Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος
Αρκετοί οδηγοί προσπαθούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμων, αλλά αυτή η τακτική είναι δεδομένο ότι θα επιφέρει τρομερές συνέπειες στην υγεία του αυτοκινήτου.
Σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το λαμπάκι της ρεζέρβας καυσίμων, θα πρέπει να κινηθείτε σχετικά άμεσα προς το πλησιέστερο πρατήριο. Ωστόσο, ορισμένοι οδηγοί προτιμούν να αξιοποιήσουν μέχρι και την τελευταία σταγόνα του ρεζερβουάρ, με ότι αρνητικό συνεπάγεται. Βλέπετε, η οδήγηση με τόσο χαμηλή την στάθμη καυσίμου στο ρεζερβουάρ μπορεί να οδηγήσει σε μηχανικά προβλήματα.
Η κάλυψη όλων των διαθέσιμων χιλιομέτρων αυτονομίας που αναφέρει ο υπολογιστής ταξιδίου θα μας φέρει προ δυσάρεστων εκπλήξεων, μιας και εκτός από την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, θα μας οδηγήσει μια ώρα αρχύτερα στον μηχανικό μας.
BUY NOW
Όταν ανάβει το λαμπάκι καυσίμων, το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου έχει συνήθως καύσιμο 10% με 15% της χωρητικότητάς του. Υπενθυμίζουμε όμως ότι δεν είναι καλή ιδέα να περιμένετε να ανάψει η προειδοποιητική λυχνία του ρεζερβουάρ και καλό είναι να βάζετε καύσιμο πριν ενεργοποιηθεί.
Ο λόγος για τον οποίο πρέπει να αναθεωρήσετε όσοι ακολουθείτε αυτή την τακτική, είναι η αντλία καυσίμου. Είναι η συσκευή που είναι υπεύθυνη για την μεταφορά καυσίμου από το ρεζερβουάρ στο σύστημα ψεκασμού του κινητήρα.
Η αντλία καυσίμου βρίσκεται εντός του ρεζερβουάρ εμβαπτισμένη στο καύσιμο για λόγους λίπανσης και ψύξης. Το στόμιο που τραβάει καύσιμο βρίσκεται για ευνόητους λόγους χαμηλά και σε περίπτωση που η στάθμη του καυσίμου βρίσκεται εκεί, υπάρχει κίνδυνος να ρουφήξει κάποιο σκουπιδάκι και γενικότερα βρωμιά ή υπολείμματα με μικροσκοπικά σωματίδια, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα στην ίδια την αντλία ή το φίλτρο καυσίμου.
Η κατανάλωση υπολειμμάτων καυσίμου όμως δεν είναι το μόνο πρόβλημα που δημιουργεί η χαμηλή στάθμη στο ρεζερβουάρ. Εάν λοιπόν οδηγούμε με ελάχιστο καύσιμο, το μεγαλύτερο τμήμα της δεν θα βρέχεται από το καύσιμο με αποτέλεσμα να αναπτύσσει μεγαλύτερη από το επιτρεπτό θερμοκρασία λειτουργίας. Το αποτέλεσμα θα είναι να παρουσιάσει πρόωρη φθορά, με το κόστος επισκευής ή αντικατάστασής της να είναι υπολογίσιμο λόγω εργατοωρών.
Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει κινητήρα ντίζελ, τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ χειρότερα. Και αυτό γιατί το συγκεκριμένο καύσιμο έχει μεγαλύτερη πυκνότητα από την βενζίνη, ενώ οι κινητήρες αυτής της τεχνολογίας είναι πιο ευαίσθητοι στο νερό που σχηματίζεται λόγων συμπύκνωσης στο ρεζερβουάρ.
Για αυτό, καλό είναι να μην πέσει η στάθμη του καυσίμου (όποια κι αν είναι αυτή) κάτω από το 20% της χωρητικότητας της ρεζερβουάρ. Με απλά λόγια, αποφύγετε να ανάψει η λυχνία καυσίμων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η αντλία θα λειτουργεί πάντα σε καλές συνθήκες και δεν θα απορροφά υπερβολική ποσότητα ακαθαρσιών.