Απλησίαστα τα αυτοκίνητα της Hyundai στην Ελλάδα –Πόσο ακρίβυναν οι τιμές τους
Τα φθηνά Hyundai γίνονται παρελθόν για τη χώρα μας, ύστερα από τις νέες αυξήσεις τιμών που ανακοίνωσε η εταιρεία.
Μία εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με το Value for Money, την σχέση τιμής προς αξίας, είναι η Hyundai. Η αυτοκινητοβιομηχανία από την Κορέα έγινε αγαπητή στο ελληνικό αγοραστικό κοινό τη δεκαετία του '90 γιατί πρόσφερε προσιτά αυτοκίνητα με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης.
Στη συνέχεια, πριν από περίπου 15 χρόνια, επιχείρησε να ενισχύσει το προφίλ των προτάσεών της, προσφέροντας μοντέλα που στα χαρτιά τουλάχιστον θα μπορούσαν να συγκριθούν με εκείνα των Ευρωπαίων κατασκευαστών. Και όλα αυτά, χωρίς να απωλέσει το τιμολογιακό πλεονέκτημά της, στοιχείο που εκτιμήθηκε από το ελληνικό αγοραστικό κοινό.
BUY NOW
Πλέον όμως φαίνεται, ότι αυτό το πλεονέκτημα της Hyundai χάνεται για πάντα, μετά τις νέες αυξήσεις τιμών που ανακοίνωσε η εταιρεία στον επίσημο τιμοκατάλογό της και οι οποίες είναι οι δεύτερες κατά σειρά του 2023.
Έτσι και εστιάζοντας για παράδειγμα στο μικρό Hyundai i10 που είναι και το φθηνότερο μοντέλο της κορεατικής φίρμας, το αρχικό κόστος του έχει εκτοξευτεί πλέον στα 15.890 ευρώ, όταν πριν από ένα χρόνο το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο κόστιζε 12.590 ευρώ.
Και αναφερόμαστε στην ίδια έκδοση Fresh, με τα ίδια χαρακτηριστικά εξοπλισμού και τον ίδιο 3κύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου με τους 67 ίππους.
Η αύξηση που υπέστη τους τελευταίους 12 μήνες είναι αρκετά μεγάλη, +3.300 ευρώ, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο της μίνι κατηγορίας, με σχεδόν 4 χρόνια στην πλάτη του (παρουσιάστηκε ήδη το ανανεωμένο και το αναμένουμε στην Ελλάδα), το οποίο κατασκευάζεται στη γειτονική Τουρκία μαζί με το i20 και το Bayon.
Γενικότερα πάντως και όπως προείπαμε, η Hyundai ανακοίνωσε νέο τιμοκατάλογο, και η συγκεκριμένη εμπορική πολιτική αφορά τη γκάμα της συνολικά.
Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τη διαφορά στις τιμές των αρχικών εκδόσεων των μοντέλων της Hyundai, σε σχέση το πόσο κόστιζαν στις αρχές του έτους και με βάση πάντα τον τιμοκατάλογο του περασμένου Ιανουαρίου.
Hyundai i10 67 PS 1,0 Fresh: 15.390 ευρώ (+1.300 ευρώ σε σχέση με τον Ιανουάριο)
Hyundai i20 84 PS 1,2 Fresh: 16.890 ευρώ (+1.000 ευρώ σε σχέση με τον Ιανουάριο)
Hyundai Bayon 1,2 84 PS Exclusive: 18.840 ευρώ (+1.000 ευρώ σε σχέση με τον Ιανουάριο)
Hyundai i30 ΗΒ 1,5 DPi 110 PS Premium: 19.890 ευρώ (+1.000 ευρώ σε σχέση με τον Ιανουάριο)
Hyundai i30 1,0T 120 PS Premium: 21.390 ευρώ (+1.000 ευρώ σε σχέση με τον Ιανουάριο)
Hyundai Tucson 1,6T Hybrid 150 PS 2WD Exclusive: 29.990 ευρώ (+1.490 ευρώ σε σχέση με τον Ιανουάριο)
Hyundai Ioniq 5 58 kWh 170 PS RWD Premium: 41.090 ευρώ (+2.000 ευρώ σε σχέση με τον Ιανουάριο)
Όπως αντιλαμβάνεστε, η ιδέα για την αγορά ενός προσιτού αυτοκινήτου από την Hyundai έχει αρχίσει και κάνει φτερά, καθώς εάν ένας υποψήφιος αγοραστής στραφεί σε ένα i10, i20 ή ένα Bayon (βασίζεται στο i20), τότε θα πρέπει να γνωρίζει ότι ανάλογα την έκδοση κινητήρα και εξοπλισμού, το εύρος τιμής μαζί με τις εκπτώσεις είναι από 15.390 ευρώ έως 19.490 ευρώ για το i10, από 16.890 ευρώ έως 24.490 ευρώ για το i20 και από 18.840 ευρώ έως 24.840 ευρώ για το crossover Bayon.
Με βάση αυτή την πολιτική είναι δεδομένο ότι έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία που μπαίνει σε μια νέα εποχή τιμολόγησης των μοντέλων της, τα οποία δεν είναι φθηνά και είναι πλέον ακριβότερα από αυτά αρκετών άλλων εταιρειών (π.χ. σε σχέση με το αρχικό Toyota Yaris 1,5 των 125 ίππων, το Hyundai i20 των 100 και των 120 ίππων είναι σημαντικά ακριβότερο, ενώ ακόμη και το αρχικό ατμοσφαιρικό των 84 ίππων είναι φθηνότερο μόνο κατά 260 ευρώ).
Αναμένουμε δε να δούμε το τι θα συμβεί και τους υπόλοιπους μήνες με τις τιμές των μοντέλων της Hyundai στη χώρα μας και το τι θα πράξει η άλλοτε αγαπημένη φθηνή μάρκα των Ελλήνων.
Εδώ μπορείτε να δείτε τους αναλυτικούς τιμοκαταλόγους όλων των μοντέλων της Hyundai στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.