Η αξιοπιστία αποτελεί χωρίς καμία αμφιβολία ένα σημαντικό προσόν για εκείνους που «αγαπούν» το αυτοκίνητό τους ή απλώς δεν διαθέτουν τη δυνατότητα να το αντικαταστήσουν.
Αν θα έπρεπε να ζήσετε μια ολόκληρη ζωή με ένα και μόνο αυτοκίνητο ποιο θα μπορούσε να είναι αυτό; Η ερώτηση ακούγεται δύσκολη στην πραγματικότητα ωστόσο δεν είναι μιας και τα τετράτροχα τα οποία θα μπορούσαν να αντέξουν σε αυτή την απροσδόκητα απαιτητική δοκιμασία μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Εμείς επιλέξαμε ορισμένα από αυτά ή αν προτιμάτε εκείνα που έχουν αποδείξει στο πέρασμα του χρόνου την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία τους, συντροφεύοντας τους ιδιοκτήτες τους για μια ζωή.
BUY NOW
Toyota Corolla
Από τη λίστα με τα αυτοκίνητα τα οποία αρνούνται να παραδώσουν τα όπλα δεν θα μπορούσε να λείπε ένα μοντέλο της Toyota και ειδικότερα μια Corolla, η οποία άλλωστε αποτελεί και το απόλυτο best seller του πλανήτη με περισσότερα από 50 εκατομμύρια πωλήσεις στη μέχρι τώρα καριέρα της.
Μια καριέρα η οποία ξεκίνησε το 1966 και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, γράφοντας τη δική της χρυσή σελίδα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η επιτυχία της Corolla μονό τυχαία δεν είναι, καθώς από την πρώτη στιγμή ήταν υπόδειγμα… αξιοπιστίας, δικαιώνοντας και με το παραπάνω όσους πίστεψαν στις δυνατότητές της.
Μπορεί, λοιπόν, να μην διέθετε τους ισχυρότερους κινητήρες της κατηγορίας, τον πιο ελκυστικό σχεδιασμό ή εκείνα τα δυναμικά χαρακτηριστικά που θα την έκαναν να ξεχωρίζει, ωστόσο, η γνωστή σε όλους Toyota Corolla ήταν και παραμένει ένα από τα ανθεκτικότερα τετράτροχα της ευρωπαϊκής αγοράς.
Mercedes-Benz 190 E
Το όνειρο της απόκτησης μιας Mercedes-Benz συνδέει όλους τους φίλους της αυτοκίνησης, αναγνωρίζοντας στο «άστρο» της γερμανικής φίρμας αξίες όπως η αντοχή στον χρόνο, η αξιοπιστία και η ποιότητα.
Ως εκ τούτου, η αποκτήση μιας πλήρως λειτουργικής Mercedes-Benz 190 E της δεκαετίας του 1990, δημιουργεί τις προϋποθέσεις εκπλήρωσης ενός ευσεβή πόθου αλλά και μία χαμηλού ρίσκου επένδυση για το μέλλον.
Κι αυτό γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα αμέσως επόμενα χρόνια η αξία της «baby Benz» στο χρηματιστήριο των κλασικών οχημάτων πρόκειται σιγά-σιγά να αρχίσει να ανεβαίνει, δικαιώνοντας όσους επιλέξουν σήμερα να την προσθέσουν στο γκαράζ τους έναντι ενός ευτελούς ποσού.
Σημειώστε ότι οι συνήθεις και πιο προσιτές εκδόσεις είναι εκείνες με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης 1,8 και 2,0 λίτρων, οι τιμές των οποίων ξεκινούν κάτω από τα 1.000 ευρώ.
Volkswagen Golf
To Volkswagen Golf ήταν το αυτοκίνητο που ίδρυσε την κατηγορία των μικρομεσαίων hatchbacks στη μορφή που τη γνωρίζουμε σήμερα, σημειώνοντας μια άνευ προηγουμένου επιτυχία. Μια επιτυχία που το ακολούθησε σε όλες τις γενιές του, ξεκινώντας από την πρώτη το μακρινό 1974 και καταλήγοντας, σχεδόν 50 χρόνια μετά, στη σημερινή.
Ως την πιο αξιόπιστη, πάντως, θα μπορούσε να επιλέξει κανείς τη δεύτερη, η οποία πέρασε στη γραμμή παραγωγής το 1983 και παρέμεινε εκεί έως και το 1992, σημειώνοντας ούτε λίγο ούτε πολύ 6 εκατομμύρια πωλήσεις.
Περά από την καθολική αποδοχή του από το ευρωπαϊκό και όχι μόνο κοινό, το Volkswagen Golf δεύτερης γενιάς ήταν το πρώτο που εξοπλίστηκε με σύστημα τετρακίνησης.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, κάτω από το καπό του γερμανικού hatchback παρέλασαν ουκ ολίγα σύνολα, ξεκινώντας από τον κινητήρας βενζίνης 1,0 λίτρου και καταλήγοντας σε αυτόν του 1,8 λίτρου, ο οποίος μάλιστα απέκτησε και έκδοση με μηχανικό υπερσυμπιεστή.
Volvo 740
Η εικόνα ενός Volvo να κινείται με έναν νωχελικό, σχεδόν υπνωτιστικό ρυθμό, στους ατελείωτους αυτοκινητοδρόμους των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής δεν μας είναι άγνωστη, αποτελώντας μια γνώριμη σκηνοθετική πρακτική για τις κινηματογραφικές παραγωγής του Χόλιγουντ.
Όχι τυχαία, καθώς οι προτάσεις της Volvo χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού ως αξιόπιστες και εξαιρετικά ασφαλείς προτάσεις. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Volvo 740, το οποίο προσφάτως επέστρεψε στο προσκήνιο της επικαιρότητας χάρη σε έναν φανατικό οπαδό του, ο οποίος το διατήρησε τρεις δεκαετίες στην κατοχή του διανύοντας ούτε λίγο ούτε πολύ 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα.
Jeep Cherokee
Παραμένοντας στη γραμμή παραγωγής για 18 ολόκληρα χρόνια (1983-2001), η δεύτερη γενιά του Jeep Cherokee, γνωστή και ως XJ, δεν είναι μόνον η πλέον επιτυχημένη αλλά και εκείνη που την ακολουθεί η φήμη της... άφθαρτης.
Με δύο τύπους αμαξώματος, πλήθος επιλογών ως προς τους κινητήρες και φυσικά ανεξάντλητες εκτός δρόμου δυνατότητες, το Jeep Cherokee XJ, ήταν αυτό που «έχτισε» τον θρύλο του αμερικανικού offroader στη γηραιά ήπειρο και στη χώρα μας.
Στη «βασική» έκδοση θα το συναντήσετε με τον κινητήρα βενζίνης των 2,5 λίτρων, ενώ αν είστε τυχεροί ενδεχομένως να σας συστηθεί και ως πετρελαιοκίνητο, με το τετρακύλινδρο σύνολο των 2.499 κ.εκ. να κρύβεται κάτω από το καπό.
Ξεχωριστή θέση στην γκάμα της δεύτερη γενιάς του Jeep Cherokee κατείχε και ο εξακύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 4,0 λίτρων, ο οποίος έφτασε σε απόδοση τους 190 ίππους.