Η ολοκαίνουργια γενιά του Dacia Duster θέλει να συνεχίσει στο επιτυχημένο εμπορικό μονοπάτι της προηγούμενης και θα είναι επίσης διαθέσιμη με κινητήρα διπλού καυσίμου.
Στις ευρωπαϊκές πωλήσεις λιανικής το Dacia Duster είναι ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής στα SUVs με το best seller της ρουμάνικης εταιρείας να έχει σημειώσει συνολικά 2,4 εκατ. πωλήσεις.
Έπειτα από 13 χρόνια μιας άκρως επιτυχημένης εμπορικής πορείας η Dacia παρουσίασε την ολοκαίνουργια γενιά του μοντέλου της, η οποία είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις και πιο προηγμένη τεχνολογικά.
BUY NOW
Παράλληλα το νέο Duster ακολουθεί πιστά τη «σκληροτράχηλη» φιλοσοφία του απερχόμενου μοντέλου που χαρακτηριζόταν για τη σωστή αναλογία πρακτικότητας και φιλικότητας προς τον μέσο οδηγό αλλά και τις πολύ καλές δυνατότητες κατά την κίνησή του σε κακοτράχαλο τερέν.
Αναμενόμενα η Dacia θα διαθέσει το νέο Duster σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με μια ευρεία γκάμα κινητήρων στην οποία περιλαμβάνονται τόσο συμβατικά σύνολα όσο και ένα full υβριδικό.
Για τους οδηγούς που στοχεύουν στην οικονομία στην καθημερινή μετακίνηση και θέλουν να την συνδυάσουν με μια πραγματικά μεγάλη αυτονομία που τους λύνει τα χέρια στα μεγάλα ταξίδια και τους αποφορτίζει από το άγχος του ανεφοδιασμού όταν ο πολιτισμός βρίσκεται μακριά τους, η έκδοση που ξεχωρίζει είναι η ECO-G 100.
Η συγκεκριμένη έκδοση του νέου Duster έρχεται να συνεχίσει στα χνάρια του προκάτοχου μοντέλου προσφέροντας την επιλογή του γνωστού turbo 1000άρη κινητήρα του ομίλου της Renault με σύστημα διπλού καυσίμου, βενζίνης και υγραερίου (LPG).
Αξιοποιώντας ως καύσιμο το LPG το νέο Duster υπόσχεται χαμηλότερες κατά 10% εκπομπές CO2 έναντι της βενζίνης και εξίσου σημαντικά για το προϋπολογισμό του οδηγού χαμηλότερο κόστος κατά τον ανεφοδιασμό λόγω της μεγάλης διαφοράς στην τιμή του LPG με τη βενζίνη.
Το Duster ECO-G 100 φέρει δύο κανονικού μεγέθους ντεπόζιτα με τη χωρητικότητα εκείνου για τη βενζίνη να φτάνει τα 50 λίτρα, ενώ η δεξαμενή LPG είναι χωρητικότητας 51 λίτρων.
Για την κίνηση του Duster διπλού καυσίμου φροντίζει ο υπετροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας των 999 κ.εκ. και τις τέσσερεις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Για την περίσταση, η απόδοση του συνόλου φτάνει τους 100 ίππους (με τη χρήση LPG) και τα 160 Nm ροπής και το κιβώτιο είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων. Η τελική του SUV της ρουμάνικης εταιρείας με αυτό το μοτέρ φτάνει τα 168 χλμ./ώρα.
Με την εξάντληση και των δύο ρεζερβουάρ η αυτονομία του Duster μπορεί να φτάσει έως και τα 1.388 χιλιόμετρα κατά το πρότυπο WLTP, ενώ η σωστά μελετημένη τοποθέτηση για τo ρεζερβουάρ του υγραερίου δεν επηρεάζει τον χώρο αποσκευών ο οποίος παραμένει αναλλοίωτος και με τα καθίσματα στη θέση τους βρίσκεται στα 472 λίτρα.
Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας σύμφωνα με τις ανάγκες του από το σχετικό κουμπί που βρίσκεται στο ταμπλό του νέου Duster, με την διαδικασία να είναι ταχύτατη και να μην γίνεται αντιληπτή ούτε κατά τη διάρκεια της οδήγησης.