Η Audi αναμένεται να σηκώσει το ηλεκτρικό γάντι που «πέταξαν» οι Mercedes-AMG EQE 53 και BMW i5 M60 με την επιστροφή του RS6 ως αμιγώς ηλεκτρικού.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των τριών Γερμανών κατασκευαστών στην κατηγορία των πολυτελών σεντάν επιδόσεων αναμένεται να συνεχιστεί και στο μέλλον με την Audi να μπαίνει σύντομα στο «παιχνίδι» που έχουν ξεκινήσει ήδη οι BMW και Mercedes παρουσιάζοντας τον δικό της εκπρόσωπο.
Το νέο σεντάν επιδόσεων της γερμανικής εταιρείας θα ονομάζεται RS6 E-tron και η εμπορική του σταδιοδρομία αναμένεται να ξεκινήσει το 2025, κάτι που σημαίνει ότι η παρουσίαση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου των Γερμανών θα πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή εντός του 2024, ακόμη δηλαδή και σε λιγότερο από έναν χρόνο.
BUY NOW
Το RS6 E-tron θα αποτελεί την τετράθυρη έκδοση του RS6 Avant E-tron, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το βρετανικό Autocar αναφέροντας ως πηγές άτομα που εργάζονται στα κεντρικά της γερμανικής εταιρείας, χωρίς ωστόσο να τα κατονομάζει.
Το 4θυρο RS6 θα επιστρέψει έτσι στη γκάμα της γερμανικής εταιρίας 14 χρόνια μετά από την παύση της παραγωγής του μοντέλου που έφερε κινητήρα εσωτερικής καύσης, το οποίο έδωσε το 2010 τη σκυτάλη στο RS7.
Το RS6 E-tron και το station wagon μοντέλο θα βασίζονται στην προηγμένη πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) του γερμανικού ομίλου, την οποία η Audi εξελίσσει από κοινού με την Porsche. Η εν λόγω πλατφόρμα υποστηρίζει αρχιτεκτονική 800V για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του γερμανικού μοντέλου και 4κίνηση, ενώ πάνω σε αυτή αναμένεται να βασίζονται επίσης τα Q6 E-Tron SUV και Sportback.
Το προηγμένο σύστημα κίνησης του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Audi θα αποτελείται από δύο κινητήρες, έναν για κάθε άξονα με το κάθε μοτέρ να φέρει το δικό του κιβώτιο δύο σχέσεων. Το ίδιο σύστημα θα αξιοποιηθεί και για μια αναβαθμισμένη έκδοση της Porsche Taycan που θα κάνει την εμφάνισή της σε περίπου δύο χρόνια.
Στον τομέα της απόδοσης το ηλεκτρικό σύστημα κίνηση θα παράγει σαφώς μεγαλύτερη ισχύ από εκείνη των σημερινών συμβατικών RS6 Avant και RS7 με την ισχύ να ξεπερνά τους 600 ίππους και τη ροπή να φτάνει ή ακόμη και να ξεπερνά τα 1000 Nm. Έτσι η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα θα επιτυγχάνεται σε έναν χρόνο κάτω από 3,5 δευτερόλεπτα.
Αναφορικά με τις διαστάσεις, το Audi A6 E-tron θα είναι φυσικά ένα μεγάλο σεντάν, ελαφρώς μεγαλύτερο από το σημερινό RS6. Δεδομένων και των διαστάσεων του concept A6 E-tron που παρουσιάστηκε το 2021. το μήκος θα βρίσκεται κοντά στα 4.960 χλστ. με το πλάτος και το ύψος πολύ κοντά στα 1.960 και 1.440 χλστ. αντίστοιχα.
Μέχρι την έναρξη της εμπορικής σταδιοδρομίας του νέου αμιγώς ηλεκτρικού και 4κίνητου RS6, η Audi αναμένεται να αναβαθμίσει το υπάρχον συμβατικό Avant Performance (φωτογραφίες) αυξάνοντας την ισχύ του 4λιτρου υπετροφοδοτούμενου V8, ενώ βελτιωμένη θα παρουσιάζεται και η αεροδυναμική του απόδοση. Στα highlights θα είναι η νέα και μεγαλύτερων διαστάσεων αεροτομή στο πίσω μέρος, όπως και ο ανασχεδιασμένος διαχύτης.