Η αποκάλυψη της νέας γενιάς του Toyota C-HR βρίσκεται προ των πυλών και η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε νέες εικόνες για το ολοκαίνουργιο crossover της.
Έπειτα από μια επιτυχημένη εμπορική πορεία επί ευρωπαϊκού εδάφους, ακόμη και στη χώρα μας, η πρώτη γενιά του Toyota C-HR περνά στην ιστορία με το ολοκαίνουργιο crossover των Ιαπώνων να είναι σχεδόν έτοιμο για να κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του.
Η ιαπωνική εταιρεία μας προετοιμάζει για την επικείμενη παρουσίαση του νέου C-HR δίνοντας στην δημοσιότητα μια νέα teaser εικόνα από το πίσω μέρος του μοντέλου παραγωγής, το οποίο και θα αποκαλυφθεί στο κοινό στις 26 Ιουνίου.
BUY NOW
Η teaser εικόνα που έδωσε η Toyota στη δημοσιότητα έρχεται να επιβεβαιώσει σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση του πίσω τμήματος στο μοντέλο παραγωγής, το οποίο και έχει εντοπιστεί να δοκιμάζεται ακόμη και στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring.
Συγκεκριμένα το πίσω φωτιστικό σώμα θα έχει την μορφή τριπλής LED μπάρας και θα διατρέχει το πίσω μέρος από τη μία άκρη έως και την άλλη. Στο μόνο σημείο όπου θα «ανακόπτεται» η πορεία της θα είναι στο κέντρο της πίσω πόρτας όπου θα εμφανίζεται φωτισμένο (το βράδυ) τόσο το όνομα της Toyota όσο και εκείνο του μοντέλου.
Από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου C-HR, που έχει εντοπιστεί σε δημόσιο δρόμο, αλλά και από το concept Prologue των Ιαπώνων, φαίνονται οι ομοιότητες την πρώτη γενιά, οι οποίες είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
Το νέο C-HR έχει «πάρει» σε γενικές γραμμές το σχήμα του υπάρχοντος μοντέλου, το οποίο και έπαιξε καθοριστικό παράγοντα στην εμπορική του επιτυχία και το έχει έχει ενισχύσει σημαντικά στον τομέα του δυναμισμού, ενώ σε αυτό αναμένεται να ενσωματώνεται και η τρέχουσα σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota.
Χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα με το νέο Prius, η δεύτερη γενιά του C-HR αναμένεται να έχει διαστάσεις ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο αλλά και αυξημένο μεταξόνιο, το οποίο θα προσφέρει καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, ειδικά για τους επιβαίνοντες.
Από τη χρήση της ίδιας πλατφόρμας προκύπτουν και τα κινητήρα σύνολα που θα χρησιμοποιεί το C-HR. Το crossover της ιαπωνικής εταιρείας αναμένεται να φέρει δύο full υβριδικά σύνολα, τα ίδια με εκείνα που χρησιμοποιεί και η αναβαθμισμένη Corolla: Το ένα με βάση τον 4κύλινδρο του 1,8 λίτρου και 140 ίππων και το άλλο με το δίλιτρο μοτέρ και συνδυαστική απόδοση 196 ίππων.
Στην κορυφή των εκδόσεων του C-HR θα βρίσκεται η plug-in υβριδική έκδοση που θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για παρατεταμένο χρονικό διάστημα και απόσταση αλλά και απόδοση που αναμένεται να ξεπερνά τους 220 ίππους. Μετά από τις τρεις πρώτες εκδόσεις, τους επόμενους μήνες αναμένεται να προστεθεί στη γκάμα του crossover των Ιαπώνων και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.