Η αναβίωση της «αθάνατης» Citroen DS ως ηλεκτρική

Citroen DS Electrogenic ηλεκτρική DS μετατροπή 2021

Οι μετατροπές κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχουν ήδη ξεκινήσει και αυτή η Citroen DS είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα.

Ως μία από τις πλέον εμβληματικές δημιουργίες στους τέσσερις τροχούς, αναφορικά με τη σχεδίαση αλλά και τις τεχνολογικές της καινοτομίες, η Citroen DS δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις.

Το παραπάνω το γνωρίζουν πολύ καλά και οι άνθρωποι της βρετανικής Electrogenic, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στη μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε αμιγώς ηλεκτρικά. Η Electrogenic μετέτρεψε σε ηλεκτρική και τη Citroen DS που βλέπετε στις φωτογραφίες, σεβόμενη παράλληλα και τη βαριά ιστορία που ακολουθεί το γαλλικό μοντέλο.

Η Electrogenic δημιούργησε ένα «κράμα» που συνδυάζει ένα ανακατασκευασμένο ιστορικό αμάξωμα με την ηλεκτρική τεχνολογία των ημερών μας. Η θρυλική DS, 66 χρόνια μετά την παρουσίασή της, ήταν ένα ιδανικό εμβληματικό αυτοκίνητο για αυτή τη μετατροπή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το παγκοσμίως αναγνωρίσιμο αμάξωμα της DS έχει παραμείνει αναλλοίωτο από τότε - και οι μόνες του διαφορές είναι η έλλειψη εξατμίσεων και η επιγραφή «DS EV electronique» στην ουρά. Όμως, κάτω από αυτό δεν υφίσταται πλέον ο παλιός δίλιτρος κινητήρας βενζίνης, αλλά ένας ηλεκτροκινητήρας 120 ίππων και 235 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 48,5 kWh.

Η τελευταία φορτίζεται σε διάρκεια δύο ωρών με τον ενσωματωμένο φορτιστή 29 kW, και παρέχει αυτονομία 225 χιλιομέτρων. Ωστόσο, η Electrogenic δίνει τη δυνατότητα τοποθέτησης και μεγαλύτερης μπαταρίας και φορτιστή, στους υποψήφιους αγοραστές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα άλλο πολύ ενδιαφέρον στοιχείο της μετατροπής είναι ότι η βρετανική εταιρεία έχει κρατήσει το αυθεντικό μηχανικό κιβώτιο του αυτοκινήτου, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς της νεο-retro Citroen GS.

Παράλληλα με την τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα, η εταιρεία της Οξφόρδης εκσυγχρόνισε και το θρυλικό σύστημα υδροπνευματικής ανάρτησης που έκανε τη DS διάσημη, αυξομειώνοντας το ύψος της από το έδαφος και προσφέροντας πρωτόγνωρη άνεση στην άσφαλτο. Συγκεκριμένα, άλλαξε την μηχανική αντλία του συστήματος με ηλεκτρική, που κάνει ακόμα πιο ποιοτική την κύλιση και ακόμα πιο αθόρυβη της λειτουργία του συστήματος.

Ο Steve Drummond, διευθυντής της Electrogenic, λέει πως η μετατροπή των κλασσικών αυτοκινήτων με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα φέρνει πολλά πλεονεκτήματα, από την ευκολία στη χρήση μέχρι τα οφέλη αξιοπιστίας και απόδοσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ