Η στρατηγική που ακολουθεί η Dacia την τελευταία δεκαετία έχει φέρει θετικά αποτελέσματα και τα μοντέλα που θα παρουσιάσει τα επόμενα χρόνια αναμένεται να ενισχύσουν την θέση της.
Δεκαεπτά χρόνια μετά την αναγέννησή της, η Dacia ανεβάζει ταχύτητα ως μέρος του νέου σχεδίου της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Η μεγάλη αποδοχή και εμπορική επιτυχία της Dacia, έφερε άμεσες αλλαγές που τις βλέπουμε ήδη. Μαζί με τον εμπλουτισμό της γκάμας από το νέο Jogger, όλα τα Dacia έχουν πλέον νέο πιο μοντέρνο λογότυπο και ορισμένες αισθητικές αλλαγές.
Υπό τον “φόβο” των νέων προδιαγραφών ρύπων για την μείωση των εκπομπών CO2, η Dacia πρέπει να δώσει έμφαση στις σύγχρονες τεχνολογίες που διαθέτει, όπως για παράδειγμα το υβριδικό σύστημα κίνησης με τον 1.6 βενζίνης που θα δούμε να τοποθετείται στο Jogger τις επόμενες εβδομάδες.
BUY NOW
Η χρήση αυτών των νέων τεχνολογιών και μίας ενιαίας πλατφόρμας, της CMF-B, που χρησιμοποιούν και τα τέσσερα μοντέλα της Dacia, βοηθά στον πιο γρήγορο εκσυγχρονισμό της γκάμας. Όπως μάλιστα αναφέρει η ίδια η εταιρεία, σύντομα θα έχει διεθνή διάσταση και θα καλύψει περισσότερες αγορές, ιδίως χάρη στα μοντέλα που πωλούνται με το σήμα Renault, κάτι που θα συμβεί και στην περίπτωση του πολυαναμενόμενου Bigster.
Το 2022, η μεγαλύτερη είδηση που αφορά την Dacia είναι το λανσάρισμα του νέου 7θέσιου Jogger, η υιοθέτηση της νέας εταιρικής ταυτότητας και φυσικά η παρουσίαση του πρώτου υβριδικού της φίρμας στην Έκθεση του Παρισιού. Ακόμα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το Sandero Stepway θα εμπλουτίσει τη γκάμα κινητήρων του με τον καινούριο1.0 TCe 110 ίππων, ενώ το Duster θα φέρει σύντομα πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης.
Το 2023 θα είναι πολύ πιο ήρεμο, αλλά θα σηματοδοτήσει τη μετάβαση της Dacia στην υβριδική τεχνολογία. Το λανσάρισμα του υβριδικού Jogger θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο και έχει σύστημα E-TECH με τον 1.6 συνδυαστικής απόδοσης 140 ίππων.
Το 2024, η Dacia θα μας παρουσιάσει τη νέα γενιά του δημοφιλούς Duster. Τα σκίτσα και οι σχεδιαστές σπουδές που έχουν διαρρεύσει και κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, μας δείχνουν ένα πιο εκλεπτυσμένο αλλά και ταυτόχρονα macho 4x4, στοιχεία που του ταιριάζουν. Από την άλλη, το μικρό ηλεκτρικό Spring θα ανανεωθεί και θα αποκτήσει ισχυρότερο κινητήρα 60 ίππων καθώς και ένα νέο ταμπλό.
Το 2025, η γκάμα της Dacia θα αποκτήσει ένα νέα επταθέσιο μοντέλο, το Bigster, το οποίο θα είναι ουσιαστικά μία επιμηκυμένη έκδοση του επόμενου Duster. Από εκεί και πέρα, η Dacia θα δώσει έμφαση στο μέλλον του Logan που πωλείται στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Εκτός από την υβριδική τεχνολογία και τους κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνη-LPG), η Dacia αναμένεται να αποκτήσει ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης και φυσικά να καταργήσει την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Duster. Οι νέες εκδόσεις αφορούν τον καινούριο τρικύλινδρο κινητήρα 1.2 (HR12) που σιγοντάρεται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Επιπλέον, αναμένεται να δούμε και αλλαγές στις εκδόσεις διπλού καυσίμου.
Το νέο Bigster από την άλλη, θα προσφέρειυβριδικό σύστημα κίνησης με τον 1.8 (HR18) που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και θα ξεχωρίζει για την χαμηλή του κατανάλωση.