Η νέα υβριδική έκδοση 136 ίππων του Mokka με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα εκδόσεων κινητήρα του compact SUV, με την Opel να το προσφέρει πλέον σε ακόμη χαμηλότερη τιμή.
Έχοντας ως ξεκάθαρο στόχο να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού, με το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του Ομίλου Stellantis, η Opel εμπλουτίζει ακόμη περισσότερο τις διαθέσιμες επιλογές κινητήρων του δημοφιλούς Mokka. Στον τομέα του εξοπλισμού, το compact SUV είναι πλέον διαθέσιμο με δύο επίπεδα, τα Edition και Edition Plus.
Πιο συγκεκριμένα, η βασική έκδοση κινητήρα αφορά τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης στην έκδοση που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm ροπή. Σε αυτή, με το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται πλέον στην προνομιακή τιμή των 20.900 ευρώ.
BUY NOW
Ακολουθεί η αναβαθμισμένη εκδοχή του 3κύλινδρου μοτέρ με την τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας -επίσης με χειροκίνητο κιβώτιο- με την μέγιστη τιμή της ισχύος να φτάνει για την περίσταση τους 136 ίππους, με την ροπή των 230 Nm να κάνει την εμφάνισή της μόλις στις 1.750 σ.α.λ. Εδώ η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,1 δλ. και η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 204 χλμ./ώρα.
Το ισχυρό υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με την ισχύ του να φτάνει σε αυτή τη διαμόρφωση στους 130 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει στα 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Και εδώ το Mokka προσφέρει δυνατές επιδόσεις με 9,2 δλ. για την επίτευξη των 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική της τάξης των 200 χλμ./ώρα.
Η νεότερη έλευση στην γκάμα, η έκδοση Hybrid, διαθέτει 48βολτο κύκλωμα και φέρει νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCT6).
Στα σωθικά του τελευταίου βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το γερμανικό SUV (μπαταρία 0,9 kWh), σε ήπιες συνθήκες κίνησης, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Η μέγιστη απόδοση του νέου υβριδικού συστήματος κίνησης του Opel Mokka είναι 136 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. και οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο αναφέρουν επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. και τελική ταχύτητα 207 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP, έχουν οριστεί στα 4,9 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ. CO2 αντίστοιχα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στον Δακτύλιο.
Επιπλέον, το compact SUV Mokka διατίθεται και σε μία ηλεκτρική έκδοση, με κινητήρα 136 ίππων και 260 Nm. Η αυτονομία της έκδοσης μπορεί να φτάσει έως τα 338 χλμ. με μία φόρτιση της μπαταρίας των 50 kWh.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, έτσι και το νέο Opel Mokka συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση (δείτε εδώ όλες τις λεπτομέρειες).