Το Peugeot 2008 διατηρήθηκε ως ένα από τα best seller μοντέλα της ελληνικής αγοράς και για το 2023, βασιζόμενο και στις πολλές επιλογές κινητήρων με τους οποίους είναι διαθέσιμο.
Από τότε που παρουσιάστηκε μέχρι και σήμερα το Peugeot 2008 είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μικρά SUVs στην ευρωπαϊκή ήπειρο και αυτό φυσικά ισχύει και για την ελληνική αγορά.
Από τους σημαντικότερους λόγους που έχουν συμβάλλει στην εμπορική επιτυχία του πρόσφατα ανανεωμένου μοντέλου της γαλλικής εταιρείας είναι φυσικά και η ευρεία γκάμα κινητήρων με την οποία είναι διαθέσιμο, μια γκάμα που είναι ικανή να καλύψει κάθε ανάγκη όλων εκείνων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα μικρό SUV.
BUY NOW
Το πρόσφατα ανανεωμένο Peugeot 2008 ξεχωρίζει από την αναθεωρημένη και πιο δυναμική του σχεδίαση που πηγαίνει τη φιλοσοφία των Γάλλων ένα βήμα παραπέρα χάρη στα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα και τους νέους προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό έχουν αναβαθμιστεί οι ταπετσαρίες, ο πίνακας οργάνων i-Cockpit φέρει νέα σχεδίαση, στάνταρ υπάρχει σε όλα τα μοντέλα κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, ενώ νέος είναι και ο επιλογέας για τις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο σχέσεων.
Το νέο Peugeot 2008 είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις βενζίνης, μία πετρελαίου και μία αμιγώς ηλεκτρική. Η βασική έκδοση βενζίνης αφορά τον πολυβραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm στις 5.000 και 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα και συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Σε αυτή την έκδοση τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 11 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 183 χλμ./ώρα. Παράλληλα η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 123 γρ./χλμ.
Η κορυφαία έκδοση βενζίνης αφορά την ισχυρότερη εκδοχή του turbo μοτέρ του 1,2 λίτρου που αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 σ.αλ. Η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται αποκλειστικά με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Το βενζινοκίνητο 2008 των 130 ίππων ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει τα 203 χλμ./ώρα με την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 5,9 λτ./100 χλμ. και 133 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Ακολουθεί η έκδοση με τον αναβαθμισμένο 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi πετρελαίου, ο οποίος φέρει υπερσυμμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Η απόδοση του diesel μοτέρ είναι 130 ίπποι και 300 Nm ροπής στις 3.700 και 1.750 σ.αλ. αντίστοιχα.
Το μοτέρ παρουσιάζεται ιδιαίτερα οικονομικό σε κατανάλωση απαιτώντας πέντε (5) λίτρα πετρελαίου ανά 100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 132 γρ./χλμ. Πολύ καλές είναι και οι επιδόσεις με την τελική να φτάνει τα 196 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 9,9 δευτερόλεπτα.
Το 2008 προσφέρεται φυσικά και ως αμιγώς ηλεκτρικό (e-2008) με την μηδενικών ρύπων έκδοση να έχει ήδη καταγράψει μια αξιοσημείωτη πορεία μέχρι τώρα με 75.000 πωλήσεις επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Η ηλεκτρική έκδοση του ανανεωμένου 2008 φέρει πλέον το νέο, ισχυρότερο σύστημα κίνησης με μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία. Πιο συγκεκριμένα, το νέο e-2008 διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής.
Παράλληλα, το Peugeot e-2008 προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στη γκάμα, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε μόλις 9,1 δεύτερα, ενώ και η νέα συστοιχία μπαταριών των 54 kWh προσφέρει αυτονομία 406 χλμ. σε μικτό κύκλο. Σε αστικές συνθήκες κίνησης μάλιστα η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 576 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.