Η Peugeot ακολουθεί πιστά τις εξελίξεις και, θέλοντας να καλύψει όλων των ειδών τις σύγχρονες ανάγκες του αγοραστικού κοινού, αναβαθμίζει διαρκώς τις υπηρεσίες after sales.
Με οδηγό την μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της, η Peugeot προσφέρει πρωτοποριακά πακέτα υπηρεσιών που διευκολύνουν τον ιδιοκτήτη και διατηρούν σε άριστη φόρμα το αυτόκινητό τους.
Οι ιδιοκτήτες ενός μοντέλου της Peugeot μπορούν μέσα από την ιστοσελίδα της εγχώριας αντιπροσωπείας (www.peugeot.gr) να προγραμματίσουν ραντεβού για την περιοδική συντήρηση του οχήματός τους όποια ημέρα και ώρα τους βολεύει, επιλέγοντας ταυτόχρονα τον κοντινότερο σε αυτούς εξουσιοδοτημένο επισκευαστή. Το μόνο που θα πρέπει να αναφέρουν είναι το είδος της εργασίας που πρέπει να πραγματοποιηθεί, καθώς και το μοντέλο που έχουν στην κατοχή τους.
BUY NOW
Αφού κλείσετε το online ραντεβού για το service του αυτοκίνητου σας, η Peugeot σας δίνει την δυνατότητα παραλαβής και επιστροφής του αυτοκίνητου από τον χώρο σας. Η διαδικασία πραγματοποιείται από το έμπειρο τεχνικό προσωπικό της εταιρείας την ώρα που εσείς επιθυμείτε.
Ταυτόχρονα, σε περίπτωση που ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής αναλάβει μια χρονοβόρα μηχανική επισκευή ή την φανοποιεία του αυτοκίνητου, ο ιδιοκτήτης ενός μοντέλου της Peugeot έχει τη δυνατότητα να παραλάβει ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο δικό του.
Επιπλέον, η Peugeot διαθέτει μία ακόμα πρωτοποριακή υπηρεσία στους πελάτες της που ονομάζεται video check. Πρόκειται για μια τεχνική αναφορά μέσω video που εξασφαλίζει πλήρη διαφάνεια για τις εργασίες συντήρησης που θα πραγματοποιηθούν στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, εάν κατά την διάρκεια του service διαγνωστεί ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρήζει κάποιας επιπλέον επισκευής ή κάποιο αναλώσιμό του χρειάζεται αντικατάσταση, ο τεχνικός θα τραβήξει ένα ενημερωτικό video και θα το στείλει στον πελάτη. Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, το video θα συνοδεύεται και από αντίστοιχη οικονομική προσφορά, έτσι ώστε να γίνει η τελική έγκριση από τον πελάτη.
Τέλος, ο κάτοχος ενός Peugeot μπορεί να ενημερωθεί για τις παροχές και υπηρεσίες που προσφέρει η εγχώρια αντιπροσωπεία, όπως προγράμματα συντήρησης για μοντέλα μεγάλης ηλικίας, πακέτα συντήρησης σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, νέα προγράμματα φανοποιείας, ανταλλακτικά ανακατασκευής και πλήθος διαδικτυακών υπηρεσιών μεταξύ των οποίων και η εφαρμογή “MyPeugeot”. Ακόμα, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι υπηρεσίες παραλαβής και παράδοσης ενός αυτοκινήτου από τον ιδιοκτήτη του, καθώς και του αυτοκινήτου αντικατάστασης, τηρούν ευλαβικά τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας που ορίζει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και o Όμιλος Stellantis.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ