Η νέα ήπια υβριδική έκδοση των 136 ίππων είναι άμεσα διαθέσιμη, συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διατίθεται σε τέσσερα εξοπλιστικά επίπεδα.
Το δημοφιλέστερο C-SUV της ελληνικής αγοράς είναι το Peugeot 3008 και πλέον προσφέρεται με ακόμα πλουσιότερη γκάμα εκδόσεων κινητήρα. Έτσι λοιπόν, μετά τις εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου και τις plug-in hybrid, το γαλλικό SUV διατίθεται και με νέο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης απόδοσης 136 ίππων.
Ειδικότερα, η έκδοση Hybrid του 3008 φέρει νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6).
BUY NOW
Στα σωθικά του ειδικά εξελιγμένου κιβωτίου ταχυτήτων βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το 3008 (μπαταρία 0,9 kWh), σε ήπιες συνθήκες κίνησης, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Η μέγιστη απόδοση του νέου υβριδικού συστήματος κίνησης του Peugeot 3008 είναι 136 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., και οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο αναφέρουν επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10 δλ. και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP, έχουν οριστεί στα 5,6 λτ./100 χλμ. και 126 γρ./χλμ. CO2 αντίστοιχα.
Η νέα hybrid έκδοση κινητήρα του Peugeot 3008 συνδυάζεται με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, Active Pack, Active Plus, Allure Plus και GT, με το βασικό να είναι πλήρες χαρακτηριστικών άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας.
Παράλληλα, η νέα υβριδική έκδοση διαθέτει και ένα ιδιαίτερα προσεγμένο οικονομοτεχνικό προφίλ, μιας και η σύγχρονη τεχνολογία που φέρει εξασφαλίζει πολύ προσιτά ετήσια τέλη κυκλοφορίας (80 ευρώ), ενώ μπορεί να εισέρχεται σε καθημερινή βάση στον Δακτύλιο.
Το νέο Peugeot 3008 Hybrid είναι διαθέσιμο ήδη για παραγγελίες, με τα πρώτα αυτοκίνητα να βρίσκονται στη χώρα μας σε λίγες μέρες.