Με design που ξεχωρίζει, την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά συστήματα και προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης το Peugeot 3008 μπορεί και κοιτάζει τον ανταγωνισμό του αφ' υψηλού.
Το νέο 3008 είναι το μικρομεσαίο SUV που μπορεί και ικανοποιεί με τα χαρακτηριστικά του σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις που προσφέρεται. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με εκείνες τις εκδόσεις που τοποθετούνται στην κορυφή της γκάμας του SUV των Γάλλων και κινούνται από τα τελευταίας τεχνολογίας υβριδικά σύνολα.
Στις κορυφαίες plug-in υβριδικές εκδόσεις του, το Peugeot 3008 συνδυάζει έναν τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με 1 ή 2 ηλεκτρικά μοτέρ. Ειδικότερα, στην τετρακίνητη version, το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 200 άλογα, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα φτάνει τους 110 ίππους και του δεύτερου που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς στους 112 ίππους.
BUY NOW
Έτσι, συνδυαστική απόδοση του κορυφαίου Peugeot 3008 φτάνει στους 300 ίππους, ενώ στην προσθιοκίνητη έκδοση ο συνδυασμός του ηλεκτρικού και του κινητήρα εσωτερικής καύσης των 180 ίππων προσφέρει μέγστη συνδυασμένη ισχύ που ανέρχεται στους 225 ίππους. Και στις δύο εκδόσεις η κίνηση φτάνει στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτόυ 8 σχέσεων.
Για τη διατήρηση της κατανάλωσης σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στο plu-in υβριδικό 3008 να κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο, να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αλλά και να σταθμεύει δωρεάν σε ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, φροντίζει η μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,2 kWh. Με αυτή την μπαταρία το SUV της γαλλικής εταιρείας μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 53 σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Παράλληλα, εκτός των χαμηλών εκπομπών ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 33 γρ./χλμ., οι Γάλλοι ανακοινώνουν μέση κατανάλωση καυσίμου στα 1,3 λτ./100 χλμ.
Η μπαταρία του Peugeot 3008 HYBRID καλύπτεται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης, η οποία μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- 2 ώρες με Wallbox 7,4 kW/32A και φορτιστή OBC 7,4kW (προαιρετικός εξοπλισμός)
- 4 ώρες με πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και φορτιστή OBC 3,7kW
- 8 ώρες με πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και φορτιστή OBC 3,7kW
Για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος κίνησης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω του ειδικού διακόπτη στο εσωτερικό, ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης. Στο Electric προσφέρεται μόνο ηλεκτρική οδήγηση για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα, στο Hybrid υπάρχει συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, στο Sport το σύστημα μπαίνει σε πιο δυναμικό mode, ενώ στο 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση με τους 2 ηλεκτροκινητήρες) το σύστημα φροντίζει για τη βέλτιστη πρόσφυση.
Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με το πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η όσο το δυνατόν υψηλότερη πρόσφυση: είτε σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους, είτε σε στροφές, η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.
H ισχυρότερη έκδοση του 3008 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα στα 235 χλμ./ώρα. Για όσους επιλέξουν τη 2κίνητη εκδοχή του plug in υβριδικού 3008, η συνδυαστική ισχύς τοποθετείται στα 225 άλογα με την ύπαρξη τους ενός ηλεκτροκινητήρα να εξασφαλίζει εξίσου χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση -31 γρ./χλμ. CO2, 1,3 λτ./100 χλμ., 56 χλμ. αυτονομία με ηλεκτρισμό, τελική ταχύτητα στα 225 χλμ./ώρα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ