Peugeot 3008 plug-in hybrid: Με έως 300 ίππους και κατανάλωση 1,3 λτ./100 χλμ.

Peugeot 3008 1

Με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα plug-in υβριδικά συστήματα, το Peugeot 3008 μπορεί και συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση στην καθημερινότητα.

Η δυναμική σχεδίαση είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν το νέο Peugeot 3008 να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό του. Σε συνδυασμό με τις πολλές και πολύ ενδιαφέρουσες εκδόσεις στις οποίες είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, το SUV της γαλλικής εταιρείας είναι ικανό να καλύψει τις απαιτήσεις των οδηγών της μικρομεσαίας κατηγορίας στην συντριπτική τους πλειοψηφία.

Αναμφίβολα εκείνη η έκδοση που συμβιβάζει τα ασυμβίβαστα και να συνδυάζει τις σπορ επιδόσεις με την ανέξοδη καθημερινή μετακίνηση στους δρόμους της πόλης είναι η προηγμένη plug-in υβριδική έκδοση του 3008, η οποία τοποθετείται στην κορυφή παράλληλα στην κορυφή της γκάμας του γαλλικού SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
νέο peugeot 3008 plug-in hybrid με έως 300 ίππους και 1,2 λτ./100 χλμ.

Το νέο plug-in υβριδικό 3008 είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, η οποίες συνδυάζουν έναν τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με 1 ή 2 ηλεκτρικά μοτέρ. Ειδικότερα, στην τετρακίνητη έκδοση, το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 200 άλογα, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα φτάνει τους 110 ίππους και του δεύτερου που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς στους 112 ίππους.

Έτσι, συνδυαστική απόδοση του κορυφαίου Peugeot 3008 φτάνει στους 300 ίππους, ενώ στην προσθιοκίνητη έκδοση ο συνδυασμός του ηλεκτρικού και του κινητήρα εσωτερικής καύσης των 180 ίππων προσφέρει μέγιστη συνδυασμένη ισχύ που ανέρχεται στους 225 ίππους. Και στις δύο εκδόσεις η κίνηση φτάνει στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτόυ 8 σχέσεων.

Για τη διατήρηση της κατανάλωσης σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, κάτι που δίνει τη δυνατότητα στο plu-in υβριδικό 3008 να κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο, να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αλλά και να σταθμεύει δωρεάν σε ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, φροντίζει η μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,2 kWh. Με αυτή την μπαταρία το SUV της γαλλικής εταιρείας μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 53 σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, εκτός των χαμηλών εκπομπών ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 33 γρ./χλμ., οι Γάλλοι ανακοινώνουν μέση κατανάλωση καυσίμου στα 1,3 λτ./100 χλμ.

Η μπαταρία του Peugeot 3008 HYBRID καλύπτεται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης, η οποία μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • 2 ώρες με Wallbox 7,4 kW/32A και φορτιστή OBC 7,4kW (προαιρετικός εξοπλισμός)
  • 4 ώρες με πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και φορτιστή OBC 3,7kW
  • 8 ώρες με πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και φορτιστή OBC 3,7kW

Για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος κίνησης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω του ειδικού διακόπτη στο εσωτερικό, ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης. Στο Electric προσφέρεται μόνο ηλεκτρική οδήγηση για ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα, στο Hybrid υπάρχει συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, στο Sport το σύστημα μπαίνει σε πιο δυναμικό mode, ενώ στο 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση με τους 2 ηλεκτροκινητήρες) το σύστημα φροντίζει για τη βέλτιστη πρόσφυση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με το πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η όσο το δυνατόν υψηλότερη πρόσφυση: είτε σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους, είτε σε στροφές, η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.

H ισχυρότερη έκδοση του 3008 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα στα 235 χλμ./ώρα. Για όσους επιλέξουν τη 2κίνητη εκδοχή του plug in υβριδικού 3008, η συνδυαστική ισχύς τοποθετείται στα 225 άλογα με την ύπαρξη τους ενός ηλεκτροκινητήρα να εξασφαλίζει εξίσου χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση -31 γρ./χλμ. CO2, 1,3 λτ./100 χλμ., 56 χλμ. αυτονομία με ηλεκτρισμό, τελική ταχύτητα στα 225 χλμ./ώρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ