Η ώρα της ανανέωσης έφτασε για το Peugeot 508, το οποίο επικαιροποιεί τη σχεδιαστική του ταυτότητα τονίζοντας περαιτέρω τον δυναμικό χαρακτήρα του.
Στην πρώτη γραμμή της κατηγορίας των μεσαίων διαστάσεων sedan επιστρέφει το Peugeot 508 μετά και την απαραίτητη σχεδιαστική και εξοπλιστική αναβάθμιση.
Το Peugeot 508 επανέρχεται στο προσκήνιο της επικαιρότητας με αναβαθμίσεις που αφορούν κατά κύριο λόγο στον σχεδιασμό του αμαξώματος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν προκύψει ουσιαστικές αλλαγές στον τομέα του εξοπλισμού και των τεχνικών προδιαγραφών.
BUY NOW
Οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας έδωσαν για μία ακόμα φορά τον καλύτερο εαυτό τους, καταφέρνοντας να τονίσουν τον δυναμικό χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου το οποίο ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Οι μεγαλύτερες σε έκταση και σημαντικότητα παρεμβάσεις εντοπίζονται στο ρύγχος του αμαξώματος, όπου ξεχωρίζουν οι προβολείς LED Matrix με τα κάθετης διάταξης φώτα ημέρας και η κεντρική εισαγωγή αέρα με το επιβλητικό σε διαστάσεις έμβλημα της γαλλικής φίρμας.
Από εκεί και πέρα ο λόγος περνά στο εσωτερικό και στο αναβαθμισμένο i-cockpit, το οποίο αποτελείται από τον τρισδιάστατο πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης μεγέθους 10 ιντσών.
Οι εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας πλαισιώνονται από μια πλούσια παλέτα ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.
Σε ό,τι αφορά στις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου, το νέο Peugeot 508 απέκτησε ένα επιπλέον plug-in υβριδικό σύνολο, φτάνοντας συνολικά τα τρία.
Το νέο plug-in υβριδικό σύνολο είναι και το πλέον προσιτό, αποδίδοντας 180 ίππους ενώ ένα σκαλί ψηλότερα τοποθετείται ο ίδιος συνδυασμός -του κινητήρα βενζίνης του 1,6 λίτρου με τον ηλεκτροκινητήρα- αποδίδοντας 225 ίππους.
Η κορυφαία έκδοση στην γκάμα του νέου Peugeot 508 αποδίδει 360 ίππους και διαθέτει κίνηση στους τέσσερις τροχούς με την τοποθέτηση ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
Την γκάμα κινητήρων του νέου Peugeot 508 συμπληρώνει ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης του 1,2 λίτρου με απόδοση 130 ίππων, καθώς και ο πετρελαιοκινητήρας του 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππων.
Ανεξαιρέτως έκδοσης και ισχύος, το νέο Peugeot 508 θα προσφέρεται στην ευρωπαϊκή αγορά με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων στον βασικό εξοπλισμό.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η αναβάθμιση του Peugeot 508 αφορά τόσο τις τετράθυρες όσο και τις station wagon εκδόσεις του αυτοκινήτου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ