Τα τρία γαλλικά μοντέλα αποτελούν εξαιρετικά συνιστώμενες επιλογές και τα χαρακτηριστικά τους δικαιολογούν απόλυτα τον λόγο που είναι ανάμεσα στα best seller σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Η Peugeot έχει πληθωρική γκάμα και στις δημοφιλέστερες κατηγορίες της χώρας μας και της Ευρώπης, διαθέτει εξαιρετικά ολοκληρωμένες προτάσεις που καλύπτουν τις ανάγκες και τα θέλω των σύγχρονων οδηγών.
Από τους σημαντικότερους λόγους που έχουν συμβάλλει στην εμπορική επιτυχία των 208, 2008 και 3008, είναι φυσικά και η ευρεία γκάμα κινητήρων με την οποία είναι διαθέσιμα. Με αυτό τον τρόπο, υπάρχει πάντα μία έκδοση που εξυπηρετεί όλες τις χρήσεις με πολύ μεγάλη ευκολία.
BUY NOW
Έπειτα και από την πρόσφατη ανανέωσή του, το Peugeot 208 παραμένει στην αιχμή των εξελίξεων των τεσσάρων τροχών ως ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας στην οποία ανήκει.
Η επικαιροποίηση των Γάλλων αναφορικά με τα επιμέρους χαρακτηριστικά του μικρού τους μοντέλου συνοδεύεται και από τιμές που κάνουν το 208 ακόμη πιο ελκυστικό στο κοινό.
Η βασική έκδοση ως κινητήρα το 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο του 1,2 λίτρου, το οποίο αποτελεί μια πραγματικά ιδανική επιλογή για εκείνους που θα περάσουν το μεγαλύτερο διάστημα κινούμενοι στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.
Το οικονομικό στην κατανάλωση ατμοσφαιρικό μοτέρ αποδίδει 75 ίππους και 118 Nm ροπής και χαρίζει ικανοποιητικές επιδόσεις στο best seller της γαλλικής εταιρείας. Παράλληλα, η κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP βρίσκεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 120 γρ./χλμ.
Αναφορικά με τα υπόλοιπα κινητήρα σύνολα με τα οποία είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το Peugeot 208 του ατμοσφαιρικού συνόλου ακολουθεί η υπετροφοδοτούμενη εκδοχή του με τους 100 ίππους που εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, και στη συνέχεια έχουμε τις δύο εκδόσεις του νέου υβριδικού συστήματος κίνησης που έχει ως βάση νέο turbo μοτέρ 1,2 λίτρου.
Η λειτουργία του συστήματος υποστηρίζεται από ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει και αμιγώς ηλεκτρικά το γαλλικό μικρό σε ήπιες συνθήκες κίνησης, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Η έκδοση Hybrid 100 αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 193 χλμ./ώρα. Τα αντίστοιχα νούμερα για την ισχυρότερη Hybrid 136 είναι 136 ίπποι και 230 Nm, με τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,1 δεύτερα και 210 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.
Ακολουθεί η ανανεωμένη έκδοση του compact SUV 2008 που κοσμεί πλέον τις εκθέσεις της εγχώριας αντιπροσωπείας και ξεχωρίζει από την φρεσκαρισμένη και πιο δυναμική εμφάνιση, τις νέες εξοπλιστικές επιλογές και φυσικά την ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει επιλογές που καταναλώνουν βενζίνη, πετρέλαιο ή ρεύμα.
Η βασική έκδοση βενζίνης αφορά τον πολυβραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο 1.2 PureTech που αποδίδει 100 ίππους και 205 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η κορυφαία έκδοση βενζίνης αφορά την ισχυρότερη εκδοχή του 1.2 PureTech που αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm, και προσφέρεται αποκλειστικά με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων EAT.
Η άλλη έκδοση με θερμικό κινητήρα είναι η πετρελαιοκίνητη με τον αναβαθμισμένο 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi με την τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας που αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm και διατίθεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT8.
Η ηλεκτρική έκδοση του νέου 2008 παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί πλέον φέρει νέο ισχυρότερο σύστημα κίνησης με μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία. Πιο συγκεκριμένα, το νέο e-2008 διαθέτει εμπρός ηλεκτρομοτέρ 156 ίππων και 260 Nm, και αποτελεί την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου.
Το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Peugeot e-2008 προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στη γκάμα, με τη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 9,1 δλ., ενώ και η νέα συστοιχία μπαταριών των 54 kWh προσφέρει αυτονομία 406 χλμ. σε μικτό κύκλο. Σε αστικές συνθήκες κίνησης, φτάνει τα πολύ καλά 576 χλμ. (WLTP).
Το μικρομεσαίο SUV της Peugeot, το 3008, ξεχωρίζει με τη δυναμική του σχεδίαση, έχοντας ως πολιορκητικό κριό τα φώτα ημέρας που έχουν το χαρακτηριστικό σχήμα κυνόδοντα που είναι σήμα κατατεθέν των μοντέλων της μάρκας.
Τα εύσημα, ωστόσο, επιτυχίας του 3008 δεν γίνεται να μην αποδοθούν και στην γκάμα κινητήρων του που είναι πλήρης, μιας και απαρτίζεται από μοτέρ βενζίνη, πετρελαίου και plug-in hybrid, ενώ πρόσφατα εμπλουτίστηκε και με μια νέα hybrid έκδοση που προσφέρει σημαντική ευκολία στις καθημερινές μετακινήσεις του οδηγού.
Στη βενζινοκίνητη γκάμα βρίσκουμε τον 3κύλινδρο 1.2 PureTech των 130 ίππων και των 230 Nm, και στην πετρελαιοκίνητη τον αναβαθμισμένο 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi των 130 ίππων και των 300 Nm με την τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας.
Η έκδοση βενζίνης συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο οκτώ ταχυτήτων και ξεχωρίζει για την προσιτή της τιμή, ενώ αυτή του πετρελαίου εφοδιάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο EAT8 και προσφέρει υψηλή αποδοτικότητα σε όλες τις συνθήκες.
Ενισχύοντας το τεχνολογικό υπόβαθρο του 3008, η Peugeot δίνει τη δυνατότητα επιλογής και ενός plug-in hybrid συστήματος με ισχύ 180 ίππους. Σα βάση χρησιμοποιείται ο 1.6 τούρμπο βενζινοκινητήρας του Ομίλου Stellantis και ένα ηλεκτρομοτέρ.
H επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του 3008 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,7 δλ., έχει τελική ταχύτητα στα 215 χλμ./ώρα, εκπέμπει 33 γρ./χλμ. CO2 με μέση κατανάλωση στα 1,5 λτ./100 χλμ. και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 59 χλμ.
Όσον αφορά την έκδοση hybrid, αυτή φέρει νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων PureTech που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6).
Στα σωθικά του ειδικά εξελιγμένου κιβωτίου ταχυτήτων βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το 3008 (μπαταρία 0,9 kWh), σε ήπιες συνθήκες κίνησης, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Η μέγιστη απόδοση του νέου υβριδικού συστήματος κίνησης του Peugeot 3008 είναι 136 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., και οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο αναφέρουν επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10 δλ. και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP, έχουν οριστεί στα 5,6 λτ./100 χλμ. και 126 γρ./χλμ. CO2 αντίστοιχα.
Tέλος, η νέα υβριδική έκδοση Peugeot 3008 διαθέτει και ένα ιδιαίτερα προσεγμένο οικονομοτεχνικό προφίλ, μιας και η σύγχρονη τεχνολογία που φέρει εξασφαλίζει πολύ προσιτά ετήσια τέλη κυκλοφορίας (80 ευρώ), ενώ μπορεί να εισέρχεται σε καθημερινή βάση στον Δακτύλιο.