Ποια μοντέλα με φυσικό αέριο μπορείς να αγοράσεις στην Ελλάδα; -Καίνε μόνο από 4,2 ευρώ/100 χλμ.

Volkswagen Polo TGI

Με όπλο τους τη χαμηλή τιμή του φυσικού αερίου, αυτά είναι όλα τα μοντέλα CNG που προσφέρονται σήμερα στην ελληνική αγορά.

Το φυσικό αέριο κίνησης είναι σημαντικά φθηνότερο από ό,τι η βενζίνη και το diesel, ενώ σήμερα επωφελείται από μια πτώση στην παγκόσμια τιμή του, ώστε αυτή να διαμορφώνεται στα 1,2 ευρώ ανά κιλό.

Την ίδια στιγμή, η μέση τιμή της αμόλυβδης τοποθετείται στα 1,857 ευρώ ανά λίτρο, με το φυσικό αέριο έτσι να κερδίσει ξεκάθαρα σε οικονομία κίνησης.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, στην ελληνική αγορά υπάρχουν αυτή τη στιγμή αρκετές προτάσεις από κατασκευαστές μοντέλων με κύριο καύσιμο το CNG, τα οποία μπορούν να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Ας δούμε λοιπόν συνοπτικά τα 11 μοντέλα που μπορεί να βρει κανείς στην ελληνική αγορά, τα οποία κινούνται με φυσικό αέριο και συμφέρουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

SEAT: Επιλογές με πολύ καλή οικονομία κίνησης

SEAT Ibiza

Στην περίπτωση της SEAT οι επιλογές φυσικού αερίου είναι τέσσερις. Στα Ibiza και Arona για την κίνησή τους φροντίζει ένας 1.000άρης TSI με 90 ίππους, με το κόστος αγοράς να διαμορφώνεται στα 19.890 και 20.590 ευρώ αντίστοιχα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση τοποθετείται στα 3,5 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα στο Ibiza και στα 3,7 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα στο Arona, ενώ, και τα δύο μοντέλα, εξοπλίζονται με ντεπόζιτο βενζίνης 9 λίτρων και 13,8 κιλών φυσικού αερίου.

Arona
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στα μεγαλύτερα Leon και Leon Sportourer, η SEAT τοποθετεί τον 1,5 TSI με ισχύ στα 130 άλογα. Εδώ οι δεξαμενές φυσικού αερίου μπορούν να είναι 17,3 κιλών, με το ντεπόζιτο βενζίνης να παραμένει στα 9 λίτρα. Το μέσο κόστος κίνησης, με βάση την εργοστασιακή κατανάλωση των 3,6 κιλών/100 χλμ., βρίσκεται στα 4,3 ευρώ. Οι τιμές των Leon και Leon Sportourer CNG διαμορφώνονται στα 25.690 και 26.890 ευρώ αντίστοιχα.

Skoda: Οικογενειακών αναγκών γκάμα

H Skoda έχει στις τάξεις της τέσσερα διαφορετικά μοντέλα που δίνουν στον ενδιαφερόμενο τη δυνατότητα κίνησης με φυσικό αέριο: Το μικρομεσαίο Scala, το crossover Κamiq και τη μεσαία Octavia Grand Coupe, η τελευταία διαθέσιμη σε σεντάν και station wagon αμάξωμα.

Skoda Kamiq

Στην περίπτωση των Scala και Kamiq G-Tec, το 1.000άρι TSI μοτέρ είναι αυτό που προσφέρει τις υπηρεσίες του με την απόδοση να φτάνει στους 90 ίππους και 160 Nm ροπής. Με πλήρη ανεφοδιασμό φυσικού αερίου, δηλαδή στα 13,8 κιλά, η Skoda αναφέρει πως η αυτονομία αγγίζει τα 410 χιλιόμετρα. Σε αυτά υπολογίστε επιπλέον 220 χιλιόμετρα λόγω της ύπαρξης δοχείου βενζίνης 9 λίτρων. Οι τιμές των Scala και Kamiq με φυσικό αέριο τοποθετούνται στα 24.100 και 25.350 ευρώ αντίστοιχα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Skoda Octavia

Στη μεσαία Octavia Grand Coupe και Sport Wagon, η Skoda τοποθετεί τον 1,5 TSI με 131 ίππους (οι τιμές ξεκινούν από τα 30.200 ευρώ). Για την περίσταση, η συγκεκριμένη έκδοση της Octavia εξοπλίζεται με μεγαλύτερες δεξαμενές φυσικού αερίου, στα 17,33 κιλά, ενώ η μέση κατανάλωση των 3,8 κιλών ανά 100 χλμ., μεταφράζεται σε ένα κόστος που δεν ξεπερνά τα 4,6 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Volkswagen: Με το φθηνότερο CNG μοντέλο

Volkswagen up!
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη γκάμα της Volkswagen μπορεί να βρει κανείς 3 διαφορετικές επιλογές φυσικού αερίου, με μικρότερη αυτή του μίνι up!, στη συνέχεια το μικρό Polo TGI, ενώ συνεχίζει και η έκδοση με φυσικό αέριο του Golf. Στην περίπτωση του up!, το eco up! εφοδιάζεται με τον 1,0 λτ. κινητήρα των 68 ίππων, ο οποίος του προσφέρει μια μέση κατανάλωση 3,8 κιλών/100 χλμ. Με τον τρόπο αυτό το κόστος κίνησης περιορίζεται στα 4,6 ευρώ/100 χλμ. Το κόστος του eco up! είναι 17.650 ευρώ (το φθηνότερο CNG της αγοράς).

VW Polo TGI

Προχωρώντας στο ανανεωμένο Volkswagen Polo, εδώ η έκδοση φυσικού αερίου χρησιμοποιεί τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 90 ίππων ισχύος και έχει μέση κατανάλωση φυσικού αερίου μόνο 3,7 κιλά/100 χλμ. (κόστος 4,4 ευρώ/100 χλμ.). Το Volkswagen Golf με τη σειρά του, στην έκδοση φυσικού αερίου χρησιμοποιεί τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα των 130 ίππων, που «καίει» 4,1 κιλά/100 χλμ. και εκπέμπει 110 γρ. CO2 ανά χλμ., χωρίς έτσι να «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ