Στη νέα χρονιά που έρχεται η Volkswagen θα κάνει ένα ακόμα βήμα προς την ηλεκτροκίνηση με νέα μέλη της οικογένειας ID, παράλληλα με τα ανανεωμένα της SUV, το νέο Passat Variant και ένα plug-in υβριδικό van.
Ξεκινώντας από την ηλεκτρική οικογένεια ID, μέσα στο 2023 περιμένουμε την ανανεωμένη έκδοση του μικρότερου μέλους της, του ID.3. Θα είναι περισσότερο ένα φρεσκάρισμα για να παραμείνει σύγχρονο, τόσο στην εμφάνιση όσο και στο εσωτερικό - μιας και θα αποκτήσει το νέο σύστημα πολυμέσων της VW, στην κεντρική οθόνη των 12 ιντσών. Επιπλέον, θα αναβαθμιστεί και το ηλεκτρικό του σύστημα κίνησης για την αύξηση της αυτονομίας.
Μαζί με το νέο ID.3, η αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της Volkswagen θα εμπλουτιστεί τη νέα χρονιά και από την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου ID.Aero, το οποίο αναμένεται να ονομαστεί Volkswagen ID.7. Θα είναι η ηλεκτρική παραλλαγή του VW Passat, βασισμένο στην πλατφόρμα ΜΕΒ, με μπαταρία 77 kWh που θα του εξασφαλίσει αυτονομία 620 χιλιομέτρων - με τη βοήθεια και του εξαιρετικού αεροδυναμικού συντελεστή Cd 0,23.
BUY NOW
Παρά την έλευση του ηλεκτρικού ID.7, το αντίστοιχο Passat με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα όχι μόνο θα παραμείνει στην αγορά, αλλά θα περάσει το 2023 στην επόμενη γενιά του. Ωστόσο, θα είναι πλέον διαθέσιμο μόνο στην οικογενειακή station wagon σιλουέτα Variant, και δίπλα στις εκδόσεις βενζίνης και diesel θα αποκτήσει και υβριδικές για μεγαλύτερη οικονομία.
Την ίδια στιγμή, η Volkswagen ετοιμάζει και την ανανέωση όλων των SUV της. Μετά το νέο T-Cross, θα ακολουθήσουν τα T-Roc, Tiguan και Tuareg με φρεσκαρισμένο εξωτερικό σχεδιασμό και ψηφιακές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό. Θα αποκτήσουν και ήπια υβριδική τεχνολογία MHEV των 48V, ενώ θα μεγαλώσει και η μπαταρία όσων διαθέτουν εκδόσεις Pluig-in Hybrid.
Τέλος, η γκάμα της γερμανικής εταιρείας θα εμπλουτιστεί με το νέο van Caddy, προκειμένου να ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα vans της Stellantis (Citroen Berlingo, Peugeot Rifter, Opel Combo Life). Το νέο VW Caddy θα αποκτήσει plug-in υβριδική έκδοση, εισάγωντας τη νέα τεχνολογία eHybrid της VW.
Συγκεκριμένα, θα συνδυάζει τον κινητήρα 1.5 TSI βενζίνης με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Η αμιγώς ηλεκτρική του αυτονομία θα ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα με κάθε φόρτιση, με όλα τα οφέλη που αυτή θα επιφέρει για την οικονομία, τους μηδενικούς ρύπους και τη δυνατότητα κυκλοφορίας του.