Δείτε πόσο κοστίζει η πιο προσιτή έκδοση του best seller της ελληνικής αγοράς Toyota Yaris, αλλά και τον εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης που φέρει αναλυτικά.
Η τελευταία γενιά του Toyota Yaris έχει καταφέρει να αναρριχηθεί στην κορυφή των προτιμήσεων του ελληνικού κοινού και να καταλάβει και την πρώτη θέση του πίνακα πωλήσεων. Διαθέσιμο σε μια ιδιαίτερα ευρεία γκάμα εκδόσεων και με τρεις διαφορετικούς κινητήρες το μικρό αυτοκίνητο της ιαπωνικής εταιρείας προσπαθεί να καλύψει κάθε ανάγκη αλλά και γούστο των ενδιαφερόμενων, στους τομείς του εξοπλισμού, της άνεσης, της απόδοσης αλλά και του στιλ. Τι γίνεται όμως με τη βασική έκδοση του Yaris που είναι διαθέσιμη στο κοινό αναφορικά με τα στάνταρ επίπεδα εξοπλισμού που φέρει στάνταρ; Πάμε να την γνωρίσουμε διεξοδικά...
Η έκδοση Active είναι εκείνη που βρίσκεται στη βάση της γκάμας του Toyota Yaris, η οποία παρουσιάζει ήδη ενδιαφέρον με τον εξοπλισμό σε επίπεδο άνεσης και ακόμη περισσότερο ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού που φέρει. Στον τελευταίο τομέα το μικρό της Toyota φέρει στάνταρ έναν από τους πληρέστερους εξοπλισμούς στη κατηγορία των μικρών ήδη από την έκδοση Active.
BUY NOW
Ο οδηγός έχει στη διάθεση του ρυθμίσεις για το ύψος του τιμονιού και του καθίσματος, στον πίνακα πληροφοριών βλέπουμε και οθόνη TFT 4,2 ιντσών, ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 60:40.
Στον στάνταρ εξοπλισμό άνεσης περιλαμβάνονται εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα με αυτόματη λειτουργία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, air condition που φέρει και φίλτρο γύρης, παροχή ρεύματος 12V και ηλεκτρικό κλείδωμα θυρών, ενώ για την άνεση οδηγού και επιβαινόντων φροντίζει και η λειτουργία φώτων "Follow me home". Για την ηρεμία μυαλού του οδηγού φροντίζει το immobiliser, επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.
Η έκδοση Active φέρει επίσης το σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2 με οθόνη αφής επτά ιντσών, σύστημα bluetooth hands free, για σύνδεση με κινητό, λειτουργία ενσωμάτωσης smartphone, δύο ηχεία και θύρα USB, ενώ και το τιμόνι φέρει χειριστήρια για το ηχοσύστημα. Να σημειωθεί ότι το multmedia σύστημα δέχεται και φωνητικές εντολές.
Ασφάλεια και προστασία
Από τη βασική του κιόλας έκδοση η Toyota εφοδιάζει το Yaris με μια διευρυμένη γκάμα συστημάτων και υποσυστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης για τον οδηγό. Ο τελευταίος έχει στη διάθεση του, αισθητήρα φώτων, σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, περιοριστή ταχύτητας, ABS με σύστημα κατανομής πέδησης EBD, ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας VSC και σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με έκτακτη υποβοήθηση διεύθυνσης -κατά τον ελιγμό.
Στη διάθεση του ο οδηγός έχει επίσης ενεργό σύστημα cruise control (iACC), σύστημα ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας LDA, ελέγχου Διατήρησης Λωρίδας (LTA), υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα Ηill Assist Control, Ένδειξης Κόπωσης Οδηγού και σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS). Στα γενικότερα πλαίσια της ασφάλειας ο εξοπλισμός του Yaris Active περιλαμβάνει και κλήση έκτακτης ανάγκης e-Call.
Αναφορικά με την προσφερόμενη παθητική ασφάλεια το Yaris Active φέρει συνολικά επτά αερόσακους (εμπρός κεντρικός, οδηγού-συνοδηγού, εμπρός και πίσω πλευρικοί), με δυνατότητα απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού, σύστημα μείωσης τραυματισμού αυχένα, σύστημα στήριξης Isofix, προσαρμοζόμενα πίσω προσκέφαλα.
Η βασική έκδοση έρχεται εξοπλισμένη με ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών και είναι διαθέσιμη με όλη την γκάμα κινητήρων και υβριδικών συστημάτων κίνηση του Yaris.
Με τον ατμοσφαιρικό χιλιάρη τρικύλινδρο κινητήρα κάτω από το καπό του το Yaris ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε 14,6 δευτερόλεπτα με την τελική του να φτάνει στα 160 χλμ./ώρα. Παράλληλα και κατά το πρότυπο WLTP, η κατανάλωση στον μικρό κύκλο φτάνει στα 5,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 127 γρ./χλμ., με το κιβώτιο να είναι μηχανικό πέντε σχέσεων.
Η έκδοση Active είναι διαθέσιμη και με το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο του 1,5 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 125 ίππους και 153 Nm ροπής στις 6.600 και 4.800-5.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Με αυτό το μοτέ το μικρό μοντέρνο των Ιαπώνων χρειάζεται εννέα (9) δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του φτάνει στα 180 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση του δυνατού 3κύλινδρου κινητήρα στον μικρό κύκλο είναι 5,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται επίσης στα 122 γρ./χλμ. Να σημειωθεί ότι εκτός από το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, το 1500άρι Yaris είναι διαθέσιμο και με αυτόματο CVT.
Το μικρό μοντέλο της Toyota είναι τέλος διαθέσιμο και με υβριδικό σύστημα κίνησης. Εδώ το τρικύλινδρο μοτέρ του 1,5 λίτρου λειτουργεί στον κύκλο Atkinson με απόδοση 91 ίππων και 120 Nm ροπής. Η απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα του συστήματος φτάνει στους 80 ίππους και τα 141 Nm και συνδυαστικά του σύστημα κίνησης αποδίδει 116 ίππους. Σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,7 δεύτερα και η τελική φτάνει στα 175 χλμ./ώρα. Το υβριδικό Toyota Yaris εξαιρείται καταβολής τελών κυκλοφορίας με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν στα μόλις 87 γρ./χλμ. και την κατανάλωση στον μικρό κύκλο στα 3,8 λτ./100 χλμ.
Να σημειωθεί ότι στις εκδόσεις με τα δύο ισχυρότερα κινητήρια σύνολα, οι στάνταρ ατσάλινες ζάντες των 15 ιντσών δίνουν τη θέση τους σε αλουμινένιες ίδιας διάστασης, ενώ με το κινητήρα του 1,5 λίτρου, η οθόνη του συστήματος πολυμέσων έχει διαγώνιο οχτώ (8) ίντσες και τα ηχεία είναι τέσσερα.
Αυτή λοιπόν είναι η βασική έκδοση του Toyota Yaris και οι διαθέσιμοι συνδυασμοί αναφορικά με τα κινητήρα σύνολα του. Η τιμή της έκδοσης Active του best seller της ελληνικής αγοράς ξεκινά από τα 15.420 ευρώ με το μοτέρ του ενός λίτρου.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ