Το carandmotor.gr συγκέντρωσε και παρουσιάζει 5 premium SUV με plug in υβριδική τεχνολογία που καταναλώνουν κάτω από 2 λίτρα στα 100 χλμ.
Η τεχνολογία των plug-in υβριδικών οχημάτων τους δίνει τη να δυνατότητα να συνδυάσουν την πολύ καλή απόδοση, με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Παρακάτω, παρουσιάζουμε 5 premium SUV με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που ξεχωρίζουν.
DS 7 Crossback E-Tense 225
To DS 7 Crossback δεν διαθέτει τυχαία τον τίτλο της κορυφαίας πρότασης στην γκάμα της DS Automobiles, συγκεντρώνοντας στις κορυφαίες – plug-in υβριδικές εκδόσεις του το σύνολο του τεχνολογικού οπλοστασίου των Γάλλων. Προσφέρεται σε δύο plug-in υβριδικές διαμορφώσεις, με την πρώτη και πιο προσιτή να συνδυάζει τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνδυαστικά 225 ίππους και 360 Nm ροπής.
BUY NOW
Τις προδιαγραφές της συγκεκριμένης έκδοσης συμπληρώνει το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, το οποίο συνδέεται με τους τροχούς του μπροστινού άξονα, καθώς και με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2 kWh που με τη σειρά τους εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων.
Οι 225 ίπποι και τα 360 Nm ροπής επιτρέπουν στο DS 7 Crossback E-Tense να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα, ωστόσο, ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου διαμορφώνεται στα 1,4 λίτρα/100 χλμ.
Mercedes-Benz GLA 250 e
H δεύτερη γενιά της Mercedes-Benz GLA πιστοποιεί το υψηλό τεχνολογικό της υπόβαθρο μέσω της plug-in υβριδικής έκδοσης 250 e. Η GLA 250 e καλείται να συνδυάσει τα καλύτερα από δύο πολύ διαφορετικούς κόσμους και να ενισχύσει την premium αύρα της μέσω της ικανότητάς της να καλύπτει αποστάσεις αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στον συνδυασμό του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα χωρητικότητας 1,332 κ.εκ και ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Η παράλληλη λειτουργία τους εξασφαλίζει 218 ίππους και 450 Nm ροπής, με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να τα κατευθύνει στους μπροστινούς τροχούς.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 15,6 kWh προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 60 χιλιόμετρα, περιορίζοντας ταυτόχρονα τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου στα επίπεδα του 1,6 λίτρου ανά 100 χιλιόμετρα. Κλείνοντας με τις επιδόσεις, η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,1 δευτερόλεπτα και η plug-in υβριδική Mercedes-Benz GLA (από 46.900 ευρώ) μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες που φτάνουν τα 220 χλμ./ώρα.
Peugeot 3008 Plug in Hybrid
H plug in υβριδική έκδοση του γαλλικού μοντέλου είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, με την ισχυρότερη των 300 ίππων να φέρει τετρακίνηση). Και στις δύο περιπτώσεις χρησιμοποιείται ο 1,6 τούρμπο βενζινοκινητήρας του PSA Group και δύο ή ένας ηλεκτροκινητήρας. Στην τετρακίνητη HYBRID4 300 e-EAT8, το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 200 άλογα, συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 300 ίππους.
Ο ένας από τους ηλεκτροκινητήρες βρίσκεται στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110 ίππους και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112 ίππων. H συγκεκριμένη ισχυρότερη έκδοση του 3008 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,9 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα στα 235 χλμ./ώρα, εκπέμπει 29 γρ./χλμ. CO2 με μέση κατανάλωση στα 1,3 λτ./100 χλμ. και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 59 χιλιόμετρα.
Για όσους επιλέξουν τη 2κίνητη εκδοχή του plug in υβριδικού 3008, η συνδυαστική ισχύς φτάνει στα 225 άλογα με την ύπαρξη του ενός ηλεκτροκινητήρα να εξασφαλίζει εξίσου χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση (30 γρ./χλμ. CO2, 1,3 λτ./100 χλμ., 56 χλμ. αυτονομία με ηλεκτρισμό, τελική ταχύτητα στα 225 χλμ./ώρα).
Range Rover Evoque P300e
Η plug-in υβριδική έκδοση του Range Rover Evoque αποτελεί μία από τις ισχυρότερες προτάσεις της κατηγορίας του, καθώς η παρουσία του τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρου και ενός ηλεκτρικού μοτέρ εκτοξεύουν τη συνδυαστική απόδοση στους 309 ίππους και τα 540 Nm ροπής.
Κατά αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, το περίπου δύο τόνων Range Rove Evoque επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα με τον δείκτη του ταχύμετρου να σταματά στα 213 χλμ./ώρα. Αντιστοίχως, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου διαμορφώνεται σε 2,0 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 43 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Σύμφωνα με την βρετανική φίρμα η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει τα 55 χιλιόμετρα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μιας και πρόκειται για μια τετρακίνητη πρόταση –ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς- το «παρών» δηλώνουν και τα προηγμένα συστήματα διαχείρισης πρόσφυσης.
Το Range Rover Evoque των 309 ίππων αποτελεί δίχως καμία αμφιβολία μια πρόταση που διαφοροποιείται από το παράδειγμα των βασικών ανταγωνιστών του, φλερτάροντας με την αμέσως επόμενη κατηγορία, εκείνη δηλαδή των μεσαίων διαστάσεων SUV.
Volvo XC40 Recharge
H plug-in υβριδική γκάμα του Volvo XC40 απαρτίζεται από δύο εκδόσεις ισχύος. Η δεύτερη και πιο ισχυρή περιγράφεται από την κωδική ονομασία T5 Recharge και επενδύει στον συνδυασμό του τρικύλινδου βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 262 ίππους και τα 425 Nm ροπής, τη διαχείριση των οποίων αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων.
Με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς, η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση ολοκληρώνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα οριοθετείται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνητη φύση του αυτοκινήτου, οι συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας έχουν χωρητικότητα 17,6 kWh και προσφέρουν τη αυτονομία έως και 45 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.