Σε λίγες ημέρες στην Ελλάδα τα νέα Citroen C4 X και e-C4 X

Το νέο Citroen C4 X και e-C4 X σύντομα στην Ελλάδα

Τα νέα Citroen C4 X και e-C4 X αναμένεται να είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά σε λίγες ημέρες και φέρνουν μαζί τους ξεχωριστή, φρέσκια σχεδίαση, ευρυχωρία αλλά και πολλές επιλογές στα κινητήρια σύνολα.

Με μήκος 4.600 χιλιοστά, τα νέα Citroen e-C4 X και C4 X τοποθετούνται στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας ανάμεσα στα C4 C-Cross και C5 X. Το μεταξόνιο των 2.670 χιλιοστών είναι ίδιο με το C4 C-Cross, καθώς και τα δύο μοντέλα βασίζονται στην πλατφόρμα CMP.

Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιστοποιηθεί περαιτέρω λόγω του επιμηκυμένου πίσω μέρους, κάτι που προσφέρει όφελος στην οικονομία του καυσίμου και την προσφερόμενη αυτονομία. Ωστόσο η δυναμική σχεδίαση είναι αυτή που κάνει τη νέα πρόταση των Γάλλων να ξεχωρίζει αρχικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δυναμική σχεδίαση και ευρυχωρία

Κοιτώντας τα νέα μοντέλα από το πλάι, η δυναμική γραμμή της οροφής ρέει απρόσκοπτα από την κορυφή του παρμπρίζ έως το επάνω μέρος του πορτμπαγκάζ, δημιουργώντας μια fastback σιλουέτα. Η διαμόρφωση του πίσω μέρους κρύβει έξυπνα τις διαστάσεις του αμαξώματος και ιδιαίτερα το μήκος, χάρη στο οποίο ο χώρος των αποσκευών είναι 510 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.360 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Παράλληλα, οι μαύροι ματ προστατευτικοί θόλοι τροχών και οι ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και τα Airbump στις πλευρές με τα χρωματιστά ένθετα, ενισχύουν την αίσθηση της στιβαρότητας που αποπνέει το C4 X.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό των e-C4 X και C4 X κυριαρχεί η ευρυχωρία με τα Advanced Comfort καθίσματα και την ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions να φροντίζουν για την προσφορά άνεσης υψηλού επιπέδου. Η άνεση για τους επιβάτες, γίνεται ακόμη πιο αισθητή για τους πίσω, που έχουν στη διάθεσή τους χώρο για τα γόνατα 198 χιλιοστών και κλίση στην πλάτη του καθίσματος στις 27 μοίρες.

Με προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης

Με έως και 20 προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού τα νέα e-C4 X και C4 X φέρουν μεταξύ άλλων αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση κινδύνου, αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 με ενεργό cruise control που αναλαμβάνει τη στάση και την επανεκκίνηση του αυτοκινήτου στο μποτιλιάρισμα, σύστημα παρακολούθησης κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας και αυτόματη λειτουργία φώτων.

Εκδόσεις κινητήρων για όλες τις ανάγκες

Στις συμβατικές του εκδόσεις το νέο C4 X θα είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες εσωτερικής καύσης εκ των οποίων ο ένας θα είναι diesel. Στη βάση της γκάμας θα βρίσκεται ο γνωστός PureTech του 1,2 λίτρου με απόδοση 102 ίππων και 205 Nm ροπής στις 5.500 και 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθεί η ισχυρότερη έκδοση του ίδιου μοτέρ με απόδοση 131 ίππων και 230 Nm στις 5.500 και 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα, με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 10,3 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 210 χλμ./ώρα. Η εν λόγω έκδοση του Pure Tech κινητήρα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων.

Το πετρελαιοκίνητο C4 X φέρει τον BlueHDi κινητήρα της γαλλικής εταιρείας του 1,5 λίτρου. Η απόδοση του συνόλου φτάνει στους 131 ίππους στις 3.750 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής που κάνει την εμφάνισή της στις 1.750 σ.α.λ. είναι 300 Nm. Και σε αυτή την περίπτωση η κίνηση φτράνει στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου 8τάχυτου κιβωτίου, ενώ η κατανάλωση στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP φτάνει στα 4,8 λίτρα στα 100 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως αμιγώς ηλεκτρικό e-C4 X, το νέο μοντέλο της Citroen κινητήρα απόδοσης 136 ίππων και 260 Nm, ο οποίος τροφοδοτείται από συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 50 kWh. Ο εν λόγω συνδυασμός προσφέρει αυτονομία έως και 360 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP, με την τελική να φτάνει στα 150 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 10 δευτερόλεπτα.

Σε ταχυφορτιστή, η μπαταρία χρειάζεται μόλις 30 λεπτά της ώρας για να φορτίσει πλήρως, ενώ σε μονοφασικό φορτιστή 11 kW απαιτούνται 7,5 ώρες.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ