Συγκρίνουμε: Peugeot 2008 VS Ford Puma

Peugeot 2008 ford puma

Tα μικρά SUV είναι μια από τις πιο hot επιλογές των ημερών μας, αφού λόγω των compact διαστάσεων τους μπορούν να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών. Συγκρίνουμε το best seller της κατηγορίας, το Peugeot 2008, με το Ford Puma στις βενζινοκίνητες εκδόσεις τους. Ποιος κερδίζει τη μάχη; 

Τα 2008 και Puma είναι δύο από τα σημαντικότερα μοντέλα στο portfolio των Peugeot και Ford αυτή τη στιγμή, αφού η κατηγορία των B SUV αυξάνει συνεχώς τα μερίδια της. Το γαλλικό μοντέλο, όντας στη δεύτερη γενιά του, ηγείται των πωλήσεων συνολικά στα SUV, με 1.865 ταξινομήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2021, με το ενδιαφέρον για αυτό να παρουσιάζει σταθερά αυξητικούς ρυθμούς. Από την άλλη πλευρά, το νέο Puma, με πλεονεκτήματα την σπορτίφ οδική συμπεριφορά, την αιχμηρή σχεδίαση και την κωδική του ονομασία που παραπέμπει στην νεότερη ιστορία της φίρμας, τοποθετεί εκ νέου τη Ford στην καρδία της κατηγορίας έχοντας σημειώσει υψηλές επιδόσεις στις πωλήσεις μέχρι σήμερα. Πώς τα καταφέρνει το νέο Ford Puma απέναντι στον πρωταθλητή της κατηγορίας, το Peugeot 2008; Η απάντηση στα όσα ακολουθούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εμφάνιση: Lion VS Puma 

Ford Puma

To 2008 φέρει όλα τα χαρακτηριστικά που γνωρίσαμε μέσω της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Peugeot. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί η εμπρόσθια μάσκα με τη μεγάλη εισαγωγή και τα κάθετα φωτιστικά σώματα στις άκρες. Εξίσου δυναμική είναι και η συνολική εικόνα του Puma στο σύνολό της. Εδώ ξεχωρίζουμε τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα και την κλίση της οροφής στο πίσω μέρος, η οποία αφήνει μια εσάνς coupe αμαξώματος.

Peugeot 2008
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε επίπεδο διαστάσεων, το γαλλικό SUV είναι οριακά μεγαλύτερο με μήκος 4.300 χλστ. (4.207 χλστ. το Puma), αλλά μικρότερο σε ύψος και σε πλάτος με μικρή διαφορά. Το 2008, εκτός της πιο αιχμηρής αισθητικής παίρνει επιπλέον πόντους στη μάχη και λόγω του μεγαλύτερου μεταξονίου (2.605 χλστ. vs 2.588 χλστ.) και της ελαφρώς μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος (170 χλστ. vs 164 χλστ.).

Εσωτερικό: Ποιότητα Peugeot-Πρακτικότητα Ford

peugeot 2008

Στον τομέα των εσωτερικών τώρα, έχουμε να κάνουμε με δύο σύγχρονες ποιοτικές προτάσεις, όχι μόνο σε επίπεδο εικόνας, αλλά και στο πεδίο των τεχνολογιών. Η στάνταρ έκδοση ST Line του Puma διαθέτει έναν πλήρη εξοπλισμό σε άνεση και ασφάλεια και έτσι δε θα μπορέσει κάποιος να βρει ένα στοιχείο που απουσιάζει. Βασικός συντελεστής παραμένει το σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, ενώ η ποιότητα κινείται σε πολύ καλά επίπεδα. Ενισχύοντας την πρακτικότητα, το Ford Puma προσφέρει χώρο αποσκευών 456 λίτρων, με κύριο στοιχείο το MegaBox στο κάτω μέρος (80 λίτρα) που μπορεί να καθαριστεί ακόμη και με νερό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γαλλική σχολή δίνει, επίσης, έμφαση στον high-tech χαρακτήρα, με τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων i-Cockpit να έχει μια ισχυρή παρουσία. Η ποιότητα συναρμογής των επιμέρους υλικών κινείται σε premium επίπεδα, και έτσι, σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους διαθέσιμους χώρους τους επιβάτες, το 2008 παίρνει προβάδισμα συγκριτικά με το Puma (χώρος αποσκευών 434 λίτρα στο γαλλικό μοντέλο).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κινητήρες: Ο 1,2 PureTech της Peugeot κερδίζει τις εντυπώσεις

Και τα δύο μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής μας εφοδιάζονται με 3κύλινδρα τούρμπο μοτέρ βενζίνης. Στην περίπτωση του Ford Puma, ο 1.000άρης EcoBoost αποδίδει 125 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.  και 200 Nm ροπής διαθέσιμα από τα 1.750 σ.α.λ (συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων). Το βάρους των 1.280 κιλών αμάξωμα έχει τελική ταχύτητα 191 χλμ./ώρα και επιταχύνει στα 100 από στάση σε 9,8 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο της Ford διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία (EcoBoost Hybrid) και έτσι παρουσιάζει χαμηλή κατανάλωση και ρύπους στα 121 γρ./χλμ., κάτι που το απαλλάσσει από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι Γάλλοι εφοδιάζουν το μοντέλου τους με τον βραβευμένο 1,2 PureTech κινητήρα βενζίνης, όπου για την περίσταση αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Έτσι, το 2008 έχει υψηλότερη τελική ταχύτητα στα 198 χλμ./ώρα και καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα συγκριτικά με το Puma, το οποίο διαμορφώνεται στα 8,9 δευτερόλεπτα. Στην πράξη, ο PureTech είναι πιο ελαστικός στις χαμηλές στροφές και δείχνει πιο μεστός σε όλο το φάσμα λειτουργίας του συγκριτικά με τον EcoBoost.

Οδική συμπεριφορά: Peugeot για άνεση- Ford με σπορτίφ γονίδια

Χωρίς καμία αμφιβολία το Ford Puma είναι το πιο σπορτιφ μοντέλο στην κατηγορία του. Ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης, τις αντιδράσεις του πλαισίου κάτω απ΄ όλες τις συνθήκες και φυσικά την αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων που δεν αφήνει την παραμικρή ασάφεια ακόμη και στις γρήγορες αλλαγές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μόνο-ίσως-που θα ενοχλήσει ορισμένους είναι η σκληρότητα της ανάρτησης στις ανωμαλίες του ελληνικού οδοστρώματος, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στις στάνταρ 17άρες ζάντες της ST Line έκδοσης. Άξιο τέκνο της γαλλικής σχολής, το 2008 παρουσιάζει μια πιο ομοιογενή οδική συμπεριφορά με έμφαση στην άνεση και στην ύπαρξη ενός πιο «αθόρυβου» εσωτερικού κατά το ταξίδι. Πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης, ενώ και το τιμόνι με τη στεφάνη μικρών διαστάσεων, προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση σε μια πιο απαιτητική διαδρομή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συμπέρασμα 

Mε βάση τα παραπάνω, ξεκάθαρο προβάδισμα στο συγκριτικό μας παίρνει το Peugeot 2008 λόγω απόδοσης κινητήρα, image, ποιότητας κατασκευής και χαρακτηριστικών άνεσης που μπορεί να παρέχει στους επιβάτες. Ωστόσο, δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε από την πρόταση της Ford, ορισμένα unique σημεία όπως είναι η 8ετής εγγύηση και ο πλήρης εξοπλισμός που προσφέρει η στάνταρ εξοπλιστική έκδοση ST Line στην οποία διατίθεται το Puma (εξ ου και η διαφορά στην αρχική τιμή), μαζί και με τα σπορτίφ οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Peugeot 2008

Κινητήρας: Βενζίνης, 1,2 λίτρα, 130 PS, 235 Nm
Μετάδοση: Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 8,9 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 198 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,5 λτ./100 χλμ., 124 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.300/1.770/1.530 χλστ., 2.605 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.267 κιλά
Χώρος αποσκευών: 434 λτ.
Τιμή: Από 19.000 ευρώ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Ford Puma

Κινητήρας: Βενζίνης, 1,0 λίτρα, 125 PS, 200 Nm
Μετάδοση: Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς
Επιδόσεις: 9,8 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 191 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 5,3 λτ./100 χλμ., 121 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.207/1.805/1.534 χλστ., 2.588 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.280 κιλά
Χώρος αποσκευών: 456 λτ.
Τιμή: Από 21.252 ευρώ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ