Μικροί αλλά ικανοί χάρη στην ύπαρξη υπερσυμπιεστή, αυτοί είναι οι ισχυρότεροι 1.000άρηδες κινητήρες της ελληνικής αγοράς. Δείτε σε ποια μοντέλα και εκδόσεις είναι διαθέσιμοι.
Η προσθήκη υπερσυμπιεστή κάνει θαύματα στην απόδοση ενός κινητήρα μικρού κυβισμού, κρύβοντας καλά τη μικρή χωρητικότητα των κυλίνδρων του ακόμη και αν αυτή δεν ξεπερνά τα 1.000 κ.εκ. . Στην ελληνική αγορά είναι αρκετοί οι κατασκευαστές που προσφέρουν μοτέρ αυτής της χωρητικότητας με turbo με τους προηγμένης τεχνολογίας κινητήρες να συνδυάζονται και με ήπια υβριδικά σύνολα και να φτάνουν την απόδοση τους έως και τους 155 ίππους.
Εμείς σας παραθέτουμε τα μοντέλα που φέρουν τις ισχυρότερες εκδόσεις αυτών των κινητήρων, με ιπποδυνάμεις από 120 ίππους και πάνω, τα οποία, όπως θα δείτε είναι αρκετά και μπορούν να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών και προτιμήσεων.
BUY NOW
Fiat
Η Fiat έχει παράδοση στην παραγωγή μικρών αλλά δυνατών υπετροφοδοτούμενων μοτέρ, μια παράδοση που συνεχίζεται φυσικά μέχρι και τις μέρες μας.
Με την απόδοση του να φτάνει στους 120 ίππους, τo 1000άρι υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ της Fiat θα το βρείτε στο 500X, στη βασική έκδοση Lounge με τιμή εκκίνησης τα 17.600 ευρώ και ενδιαφέρον επίπεδο εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης. Το μοτέρ είναι επίσης διαθέσιμο και στις πλουσιότερα εξοπλισμένες εκδόσεις Cult και Connect.
Η λιγότερο ισχυρή έκδοση του ίδιο μοτέρ είναι διαθέσιμη με 100 ίππους στο Tipo.
Jeep
Το turbo μοτέρ των 1.000 κυβικών της Jeep αποδίδει 120 ίππους και είναι διαθέσιμο στο Renegade στις δικίνητες εκδόσεις Sport και Longitude αλλά και στην επίσης δικίνητη Limited.
Ford
Η Ford διαθέτει τον Ecoboost κινητήρα σε τρεις εκδόσεις με 100, 125 και 155 ίππους και δύο διαμορφώσεις, μία συμβατική και μία που ενσωματώνει ήπια υβριδικό σύστημα.
Το Fiesta είναι το μοντέλο που υιοθετεί τη συμβατική έκδοση του κινητήρα στην έκδοση ST-Line. Οι 1000ρηδες Ecoboost mHEV, με 125 και 155 ίππους, είναι διαθέσιμοι στις εκδόσεις Connected και ST-Line.
Το Fiesta με το μοτέρ των 100 ίππων διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού Connected και Titanium.
Ακολουθεί το Focus με την έκδοση Bussiness να φέρει τη συμβατική έκδοση των 125 ίππων και τη mHEV έκδοση να προσφέρεται με τις Connected και ST-Line. Με τους 155 ίππους διαθέσιμο στις εκδόσεις, ST-Line Χ, Active και Active X.
Το Puma είναι επίσης διαθέσιμο με τη mHEV διαμόρφωση του κινητήρα, στις εκδόσεις ST-Line, ST-Line X και ST-Line Vignale.
Honda
Η Honda διαθέτει αυτή τη στιγμή μόλις ένα μοντέλο με 1000άρι turbo μοτέρ και αυτό δεν είναι άλλο από το απερχόμενο Civic. Το μοτέρ των 126 ίππων και 206 Nm της Honda είναι διαθέσιμο με χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο CVT κιβώτιο στις εκδόσεις Comfort Sport Line και Elegance του μικρομεσαίου hatchback των Ιαπώνων.
Hyundai
O προηγμένος T-GDi κινητήρας της Hyundai είναι διαθέσιμος σε αρκετά μοντέλα των Κορεατών με ή χωρίς το ήπια υβριδικό σύστημα 48V και σε συνδυασμό με το έξυπνο εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο iMT του ομίλου ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων.
Το i20 είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai που φέρει το μοτέρ των 120 ίππων, στις εκδόσεις Exclusive, Premium και Distinctve, στην ήπια υβριδική του μορφή.
Ακολουθεί το νέο Bayon στις εκδόσεις Premium και Distinctive με το i30 να έπεται στις ίδιες εκδόσεις αλλά και στην έκδοση N Line.
Τo Kona εκμεταλλεύεται επίσης τα χαρίσματα του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ στις εκδόσεις Exclusive, Premium, Distinctive και N Line με τον κινητήρα και σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα.
Τα i20 και Bayon είναι διαθέσιμα και με την έκδοση των 100 ίππων του κινητήρα όπως και η ισχυρότερη έκδοση N Line του i10.
Kia
Ο χιλιάρης με τους 120 ίππους και το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V, τον οποίο η Kia μοιράζεται με τη Hyundai είναι διαθέσιμος αρχικά με το νέο Rio στις εκδόσεις GL Optimum ADAS και GT Line.
Ακολουθεί το Stonic με το ήπια υβριδικό σύνολο στις εκδόσεις GLS Platinum, GL Optimum και GT-Line.
Έπειται το XCeed με τη συμβατική έκδοση του μοτέρ των 120 ίππων στις εκδόσεις Optimum και Platinum Plus με τιμή εκκίνησης τα 20.490 ευρώ.
Το 1.000άρι μοτέρ είναι διαθέσιμο και σε συμβατική έκδοση με 100 ίππους για τα Picanto και Rio, στη δεύτερη περίπτωση και σε ήπια υβριδική έκδοση σε συνδυασμό με το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο iMT αλλά και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Διαθέσιμο με 100 ίππους επίσης και στο Stonic σε συμβατική και ήπια υβριδική έκδοση.
Διαβάστε επίσης
Όλες οι προσφορές για καινούργιο αυτοκίνητο στην ελληνική αγορά