O χαρακτηρισμός του προσιτού είναι δυσδιάστατος, καθώς πέρα από το προφανές -την ευκολία δηλαδή με την οποία μπορεί να αποκτήσει κανείς στην προκειμένη περίπτωση ένα αυτοκίνητο- πολλές φορές περιγράφει και το χαμηλό κόστος κίνησης και συντήρησής του.
Βλέποντας, λοιπόν, όλο και περισσότερους -στην πλειοψηφία τους εταιρικούς χρήστες- να επιλέγουν plug-in υβριδικές προτάσεις και ειδικότερα εκείνες που ντύνονται με το γυαλιστερό περιτύλιγμα μιας premium κατασκευής, εμείς συγκεντρώσαμε εκείνες που τοποθετούνται στην κορυφή της κατηγορίας των μικρομεσαίων διαστάσεων SUV.
DS 7 Crossback E-Tense 225
BUY NOW
To DS 7 Crossback δεν διαθέτει τυχαία τον τίτλο της κορυφαίας πρότασης στην γκάμα της DS Automobiles, συγκεντρώνοντας στις κορυφαίες – plug-in υβριδικές εκδόσεις του το σύνολο του τεχνολογικού οπλοστασίου των Γάλλων.
Το DS 7 Crossback προσφέρεται σε δύο plug-in υβριδικές διαμορφώσεις, με την πρώτη και πιο προσιτή να συνδυάζει τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνδυαστικά 225 ίππους και 360 Nm ροπής.
Τις προδιαγραφές της συγκεκριμένης έκδοσης συμπληρώνει το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, το οποίο συνδέεται με τους τροχούς του μπροστινού άξονα, καθώς και με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2 kWh που με τη σειρά τους εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων.
Η 225 ίπποι και τα 360 Nm ροπής επιτρέπουν στο DS 7 Crossback E-Tense να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα, ωστόσο, ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου διαμορφώνεται στα 1,4 λίτρα/100 χλμ.
Η εξοπλιστική έκδοση So Chic του DS 7 Crossback των 225 ίππων τιμολογείται στα 47.300 ευρώ και η Performance Line στα 47.900 ευρώ, παραμένοντας κάτω από το φορολογικό όριο των 40.000 ευρώ (τιμή προ φόρων) η οποία εξασφαλίζει μηδενική φορολόγιση για τους εταιρικούς χρήστες.
Volvo XC40 T5 Recharge
Η μετάβαση της Volvo στην εποχή της ηλεκτροκίνησης περνά μέσα από τις plug-in υβριδικές διαμορφώσεις των μοντέλων της, με το XC40 να ξεχωρίζει ανάμεσα σε αυτές ως το δημοφιλέστερο premium SUV της ελληνικής αγοράς.
Όπως και στην περίπτωση του DS 7 Crossback έτσι και εδώ, η plug-in υβριδική γκάμα του Volvo XC40 απαρτίζεται από δύο εκδόσεις ισχύος. Η δεύτερη και πιο ισχυρή περιγράφεται από την κωδική ονομασία T5 Recharge και επενδύει στον συνδυασμό του τρικύλινδου βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και ενός ηλεκτρικού μοτέρ.
Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 262 ίππους και τα 425 Nm ροπής, τη διαχείριση των οποίων αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων.
Με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς, η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση ολοκληρώνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα οριοθετείται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνητη φύση του αυτοκινήτου, οι συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας διαθέτουν χωρητικότητα 17,6 kWh και προσφέρουν τη δυνατότητα να διανύσεις έως και 45 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Στη χώρα μας, το Volvo XC40 T5 Recharge προσφέρεται έναντι 50.277 ευρώ, ενώ υπάρχει και η επιλογή της έκδοσης των 211 ίππων (T4 Recharge) η οποία κοστίζει 49.571 ευρώ.
Mercedes-Benz GLA 250 e
H δεύτερη γενιά της Mercedes-Benz GLA πιστοποιεί το υψηλό τεχνολογικό της υπόβαθρο μέσω της plug-in υβριδικής έκδοσης 250 e, η οποία καλείται να συνδυάσει τα καλύτερα δύο πολύ διαφορετικούς κόσμους να ενισχύσει την premium αύρα της μέσω της ικανότητάς της να καλύπτει αποστάσεις αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στον συνδυασμό του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα χωρητικότητας 1,332 κ.εκ και ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Η παράλληλη λειτουργίας τους εξασφαλίζει 218 ίππους και 450 Nm ροπής, με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να τα κατευθύνει στους μπροστινούς τροχούς.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 15,6 kWh προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 60 χιλιόμετρα, περιορίζοντας ταυτόχρονα τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου στα επίπεδα του 1,6 λίτρου ανά 100 χιλιόμετρα.
Κλείνοντας με τις επιδόσεις, η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,1 δευτερόλεπτα και η plug-in υβριδική Mercedes-Benz GLA μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες που φτάνουν τα 220 χλμ./ώρα.
H τιμή της Mercedes-Benz GLA 250 e στην Ελλάδα ξεκινά από τα 43.600 ευρώ.
Range Rover Evoque P300e
Η plug-in υβριδική έκδοση του Range Rover Evoque αποτελεί μία από τις ισχυρότερες προτάσεις της κατηγορίας του, καθώς η παρουσία του τρικύλινδρου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρου και ενός ηλεκτρικού μοτέρ ανάμεσα στις προδιαγραφές του εκτοξεύουν τη συνδυαστική απόδοση στους 309 ίππους και τα 540 Nm ροπής.
Κατά αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, το περίπου δύο τόνων Range Rove Evoque επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα με τον δείκτη του ταχύμετρου να σταματά στα 213 χλμ./ώρα.
Αντιστοίχως, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου διαμορφώνεται σε 2,0 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 43 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Σύμφωνα με την βρετανική φίρμα η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει τα 55 χιλιόμετρα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μιας και πρόκειται για μια τετρακίνητη πρόταση –ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς- το παρόν δηλώνουν και τα προηγμένα συστήματα διαχείρισης πρόσφυσης.
Με αφετηρία τα 59.741 ευρώ, το Land Rover Evoque των 309 ίππων αποτελεί δίχως καμία αμφιβολία μια πρόταση που διαφοροποιείται από το παράδειγμα των βασικών ανταγωνιστών του, φλερτάροντας με την αμέσως επόμενη κατηγορία εκείνη δηλαδή των μεσαίων διαστάσεων SUV.
Διαβάστε επίσης: