Μετά από δύο σεζόν στο ρόλο του εφεδρικού οδηγού οδηγού, ο Γερμανός θα αποτελέσει παρελθόν στο τέλος του έτους.
Ο Mick Schumacher εντάχθηκε στην «οικογένεια» της Mercedes όταν έχασε τη θέση του στη Haas F1. Ανέλαβε το ρόλο του εφεδρικού οδηγού, αν και δεν χρειάστηκε να επιστρατευτεί. Το όνομά του ακούστηκε για τη θέση του Logan Sargeant στη Williams, την οποία πήρε τελικά μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν ο Franco Colapinto. Επίσης και για την Kick Sauber/Audi ενόψει 2025, όμως η ελβετική (ακόμα) ομάδα, επέλεξε τον Gabriel Bortoleto.
Με τις πόρτες της F1 κλειστές, ο γιος του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Michael, αγωνίστηκε φέτος στο WEC, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Εκεί έτρεξε ως οδηγός της Alpine, με τις ευλογίες της Mercedes. Κι όπως ήδη ανακοινώθηκε, θα επιστρέψει στον ίδιο ρόλο το 2025.
BUY NOW
Ωστόσο, τη νέα χρονιά δεν θα διατηρήσει τον ρόλο που έχει σήμερα στα «ασημί βέλη», τον οποίο όλα δείχνουν πως θα καλύψει ο Valtteri Bottas. Μετά την ανακοίνωση πως οι δύο πλευρές θα πάρουν χωριστούς δρόμους, ο 25χρονος είπε: «Είμαι ευγνώμων στον Toto Wolff και την Mercedes-AMG F1 Team για όσα έμαθα αυτά τα δύο χρόνια. Με έκαναν πολύ πιο έμπειρο οδηγό αγώνων γιατί πλέον γνωρίζω καλύτερα και την μηχανολογική πλευρά του σπορ. Όμως το να βλέπω αυτά τα μονοθέσια να αγωνίζονται και να μην κάθομαι σε κόκπιτ, μου είναι δύσκολο. Θέλω να επικεντρωθώ ξανά 100% στους αγώνες. Στο τέλος της ημέρας, ως οδηγός αγώνων, αυτό που θες, είναι να οδηγείς».
Από την πλευρά του, ο Wolff πρόσθεσε: «Η σκληρή και επιμελής δουλειά του Mick στο ρόλο του εφεδρικού οδηγού, ήταν ζωτικής σημασίας αυτές τις δύο σεζόν. Η δουλειά του στον προσομοιωτή, οι δοκιμές εντός πίστας, η παρουσία του στην πίστα μαζί μας, δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε περισσότερα. Ωστόσο, είναι οδηγός αγώνων και απ’ όσα είχαμε δει στα χρόνια του στη Formula 1 αλλά και φέτος, με τις εμφανίσεις του στο WEC, είναι ένας οδηγός υψηλού επιπέδου, που αξίζει να μάχεται στα καλύτερα πρωταθλήματα. Καθώς προχωρά στην επόμενη πρόκληση, θέλω να τον ευχαριστήσω για τη συνεισφορά του».
Το 2025 λοιπόν, ο Schumacher θα επικεντρωθεί στο project της Alpine στο WEC.