O περιβόητος Michael Masi «χρεώθηκε» αυτό που χαρακτηρίστηκε ως «ανθρώπινο λάθος» στον περυσινό τελικό της Formula 1 στο Άμπου Ντάμπι, με αποτέλεσμα να αντικατασταθεί. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως οι ομάδες είναι ικανοποιημένες.
Η παγκόσμια ομοσπονδία άλλαξε δομή, έχτισε ένα σύστημα προστασίας γύρω από το διευθυντή αγώνα και στο ρόλο αυτό τοποθέτησε δύο πρόσωπα που εναλλάσσονται: τον Niels Wittich και τον Eduardo Freitas, που ήταν... υπηρεσία στο Γκραν Πρι του Καναδά.
Στους πρώτους εννέα αγώνες του 2022 έχει προκύψει κι άλλοτε κριτική για τις επιλογές τους, αυτή τη φορά αυτή ήρθε από τον στρατόπεδο της Ferrari. Ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Mattia Binottο, τόνισε πως καθυστέρησε αδικαιολόγητα να παρθεί η απόφαση για το safety car μετά το ατύχημα του Yuki Tsunoda. Τόσο που θα μπορούσαν να καταστρέψουν τον αγώνα του Carlos Sainz.
BUY NOW
Ο Binotto είπε: «Θεωρώ πως τους πήρε υπερβολικό χρόνο να αποφασίσουν την είσοδο του safety car στην πίστα. O Carlos οδηγούσε την κούρσα και το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ήρθε ενώ ο οδηγός μας ήταν στο τέλος της μεγάλης ευθείας και πλησίαζε στην τελευταία στροφή της πίστας. Αντιδράσαμε πολύ καλά, το ίδιο κι ο οδηγός μας, έτσι προλάβαμε να μπούμε στα pit. Είχα περιθώριο μόνο εντός δευτερολέπτου για να αντιδράσουνε και το κάναμε. Αν δεν αντιδρούσαμε τόσο καλά, θα ήταν δύσκολη η κατάσταση για τον Carlos. Χρειαζόμαστε πιο γρήγορες αποφάσεις, πήρε πολύ χρόνο να βγει αυτή η απόφαση».
Καθώς η Ferrari πρόλαβε, ο Sainz άλλαξα λάστιχα και επέστρεψε στη μάχη δεύτερος, πίσω από τον Max Verstappen. Προσπάθησε επί 15 γύρους αλλά δεν κατάφερε να τον περάσει.
Έτσι ο παγκόσμιος πρωταθλητής διεύρυνε κι άλλο το προβάδισμά του στη βαθμολογία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ