Η Formula 1 στα χαρακώματα -Αυτή είναι η πέτρα του σκανδάλου που άναψε φωτιές
Ο πόλεμος δηλώσεων ο οποίος ξέσπασε στο Grand Prix του Καναδά μετά και την περίφημη τεχνική οδηγία της FIA έχει λόγο και αιτία.
Ένα συρματόσκοινο με μήκος που δεν ξεπερνά τα 30 εκατοστά ήταν αυτό που αποτέλεσε την πέτρα του σκανδάλου στο πρόσφατο Grand Prix του Καναδά.
Πρόκειται επί της ουσίας για την υλοποίηση της νέας τεχνικής οδηγίας η οποία εκδόθηκε από τη FIA ώστε να βρεθεί μια λύση στο… επίμονο πρόβλημα των έντονων αναπηδήσεων που βιώνουν οι περισσότεροι πιλότοι του grid.
BUY NOW
Η Red Bull Racing, η οποία κατά γενική ομολογία έχει καταφέρει να προσαρμοστεί καλύτερα και ταχύτερα απ΄ όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές στους νέους τεχνικούς κανονισμούς και στις αεροδυναμικές προκλήσεις που προκάλεσε ο αεροδυναμικός ανασχεδιασμός των μονοθεσίων.
Με την αυστριακή ομάδα, λοιπόν, να θεωρεί ελλάσονος σημασίας το πρόβλημα του porpoising και την όποια παρέμβαση από τη FIA μεσούσης της αγωνιστικής σεζόν άδικη, η απόφαση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να εκδώσει έναν νέο τεχνικό κανονισμό, ο οποίος επί της ουσίας επιτρέπει στις ομάδας να τοποθετήσουν έναν δεύτερο σημείο στήριξης στο δάπεδο των μονοθεσίων τους προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις τόσο του C. Horner όσο και του Η. Marko.
Ωστόσο η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι του θυμού για τη Red Bull Racing δεν ήταν η απόφαση της FIA, ούτε και ο χρόνος που ανακοινώθηκε αλλά το γεγονός ότι μόνο μία ομάδα κατάφερε να προσαρμοστεί σχεδόν άμεσα στη συγκεκριμένη προδιαγραφή και να αξιοποιήσει στο καναδικό Grand Prix την ύπαρξη ενός δεύτερους σημείου στήριξης στο δάπεδο του μονοθεσίου.
Αυτή η ομάδα ήταν η Mercedes, ένας εν δυνάμει ανταγωνιστής της Red Bull Racing και η ομάδα δεν είχε βρει λύση μέχρι σήμερα λύση στο πρόβλημα των αναπηδήσεων.
Την πέτρα του σκανδάλου αποτέλεσε ένα συρματόσκοινο μόλις 30 εκατοστών, το οποίο συνδέει το δάπεδο των μονοθεσίων της Mercedes με το πλαίσιο, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την ακαμψία του.
Ήταν το συρματόσκοινο των 30 εκατοστών εκείνο που ώθησε τον αγωνιστικό σύμβουλο της Red Bull Racing να δηλώσει εμμέσως πλην σαφώς ότι η Mercedes AMG Petronas γνώριζε νωρίτερα απ’ όλες τις υπόλοιπες ομάδες το περιεχόμενο της τεχνικής οδηγίας και ως εκ τούτου είχε τον απαραίτητο χρόνο ώστε να προετοιμαστεί.
Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και τον έντονο διάλογο ανάμεσα στους αγωνιστικούς διευθυντές της Red Bull Racing και Mercedes, τότε θα ήταν υπερβολή να ισχυριστεί κανείς ότι σχεδόν έξι μήνες μετά τον επεισοδιακό τελικό του Abu Dhabi, το ψυχροπολεμικό κλίμα επέστρεψε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, δημιουργώντας ένα έντονο και ομιχλώδες παρασκήνιο.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ