Νέο σενάριο συνωμοσίας από την Red Bull: «Η Mercedes γνώριζε για τις αλλαγές»

Formula 1

Την άποψη ότι η ομάδα της Mercedes γνώριζε νωρίτερα το περιεχόμενο των νέων τεχνικών οδηγιών της FIA διατύπωσε ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko.

Μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του C. Horner ο οποίος επί της ουσίας πρότεινε τον αποκλεισμό εκείνων των μονοθεσίων που χαρακτηρίζονται επικίνδυνα εξαιτίας του έντονου φαινομένου του porpoising, ήταν η σειρά του Helmut Marko να δώσει συνέχεια στον πόλεμο δηλώσεων στον οποίο έχει επιδοθεί η αυστριακή ομάδα με σκοπό να αποτρέψει τυχόν αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.

Όλα ξεκίνησαν στους δρόμους του Baku, όπου το φαινόμενο των αναπηδήσεων έκανε πολλούς να μιλήσουν για τη διαμόρφωση μια εξαιρετικά επικίνδυνης κατάστασης, η οποία έχει αντίκτυπο και στην υγεία των πιλότων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι θα πρέπει να ληφθούν μέτρα ώστε να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των αναπηδήσεων, ωστόσο, υπήρχαν και κάποιοι που διαφώνησαν, θεωρώντας ότι όλα αυτά είναι μια καθοδηγούμενη υπερβολή που έχει στόχο να πλήξει το προβάδισμα που απολαμβάνει η ομάδα της Red Bull.

Formula 1

Ακόμα και όταν η ίδια η FIA αναγνώρισε το πρόβλημα, ο επικεφαλής της Red Bull Racing έσπευσε να δώσει τη δική του ρηξικέλευθη λύση, προτείνοντας μαύρες σημαίες σε εκείνα τα μονοθέσια που δείχνουν να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στους νέους κανονισμούς.

Από εκεί που σταμάτησε ο Cristinan Horner συνέχισε ο Helmut Marko, ο οποίος βλέποντας την Παγκόσμια Ομοσπονδία του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να εκδίδει μια νέα τεχνική οδηγία, η οποία επέτρεπε στις ομάδες να προσθέσουν μια νέα ράβδο στήριξης, η οποία θα συνδέει το δάπεδο του μονοθεσίου με το πλαίσιο και τη Mercedes AMG Petronas να προσαρμόζεται άμεσα σε αυτήν, έβγαλε το συμπέρασμα ότι οι Γερμανοί γνώριζαν πολύ νωρίτερα το περιεχόμενο των αλλαγών στις προδιαγραφές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Formula 1

«Εξεπλάγη όταν είδα το δάπεδο στο μονοθέσιό τους με το δεύτερο σημείο στήριξης. Όταν εξεδόθη η νέα τεχνική οδηγία ήταν σαφές ότι δεν υπήρχε αρκετός χρόνος ώστε να προμηθευτούμε το συγκεκριμένο εξάρτημα. Συνεπώς ναι…», δήλωσε ο H. Marko αποδεχόμενος το σενάριο που θέλει της Mercedes AMG Petronas να γνωρίζει την αλλαγή αυτή ανακοινωθεί και να έχει καταλλήλως προετοιμαστεί.

«Διαφορετικά δεν θα μπορούσε να συμβεί αυτό», πρόσθεσε ο H. Marko αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι Γερμανοί είχαν ενημέρωση από το εσωτερικό της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού προετοιμάζοντας το έδαφος και τα ασημένια βέλη για την επερχόμενη αλλαγή.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ